4 лютого року відбулася звітна наукова конференція викладачів кафедри психології за 2024 рік на тему «Методологічні, теоретичні та практичні проблеми підготовки психологів». Завідувач кафедри, професор, академік Мирослав Савчин ознайомив учасників конференції з концепцією підготовки практичних психологів в педагогічному університеті. Про мету, зміст та завдання теоретичної підготовки майбутніх психологів-магістрів доповіла доцентка Леся Василенко, з доповіддю на тему «Мета, зміст та завдання практичної підготовки майбутніх психологів» виступив доцент Андрій Зимянський. Про мету, зміст та завдання особистісної підготовки майбутнього психолога повідомила доцентка Марія Заміщак. Також на конференції були представлені доповіді на теми: «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Психотерапія осіб з обмеженням життєдіяльності»» (доц. Валентина Стець), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Психологія соціальної взаємодії»» (доц. Роман Хавула), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Психологічні технології роботи з почуттями та поведінковими проблемами»» (доц. Зоряна Спринська), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Методологія та організація наукових досліджень в психології»» (доц. Ірина Гриник), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Сучасні напрями психотерапії»» (доц. Світлана Білозерська), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Реабілітаційна психологія»» (доц. Олеся Ригель), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Практикум з психології»» (доц. Віра Дуб), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Психологічний супровід інклюзивної освіти»» (доц. Наталія Подоляк), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Система сучасної психологічної практики»» (доц. Галина Ожубко), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу «Математичні методи в психології»» (доц. Світлана Волошин), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу «Психологія здоров’я»» (доц. Світлана Заболоцька), «Мета, завдання, смисл, мотиви вивчення, освітні технології (методи) та результати вивчення курсу для магістрів «Психологічна служба в системі освіти»» (доц. Олександр Посацький).

