Відбулися заняття у межах «Теорії та методики формування елементарних математичних уявлень»

Цікаво та захопливо проходять заняття на факультеті історії, педагогіки та психології. Зокрема, студенти груп ДО-26Б та ДО-27Б в межах дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» (лекторка – доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Оксана Гевко) підготували цікаві заняття для дітей дошкільного віку та спробували їх адаптувати з одногрупниками на семінарських заняттях.

9 травня староста групи ДО-26Б Оля Мельник провела заняття «Геометричні фігури». Діти дошкільного віку (у цьому випадку самі студенти цієї групи) на такому занятті мали можливість ознайомитися із геометричними формами, величиною, кольором фігур; відшукувати їх на дотик (сенсорне виховання); провели змагання їжачка та білочки у проходженні геометричного лабіринту; здійснювали порівняння ведмедиком фігур; пограли в ігри «Що пропало», «Віднови послідовність фігур»; включилися в образотворчу діяльність «Розмалюй геометричними фігурами», «Склади предмети із геометричних фігур». Також студенти весело провели фізкультхвилинку.

Із зацікавленістю студенти взяли участь у занятті «В гостях у їжачка», яке провела Катерина Луців (ДО-26Б). Студентка запропонувала творчу гру «Кожній картинці – відповідне число», цифровий лабіринт їжачка; провела пальчикову гімнастику та веселу руханку. Руслана Присташ (ДО-26Б) запропонувала захопливу гру «Ведмідь іде», розраховану для дітей старшого дошкільного віку, ознайомлення з числами, взаємовідповідності між камінчиками; вивчення та складання знаків «більше» та «менше» та інші творчі завдання для дошкільників.

Цього ж дня у групі ДО-27Б студентка Марта Біла запропонувала методику розв’язування логічних задач для дітей дошкільного віку, зацікавила усіх присутніх цифровими, логічними лічилками, народними приказками математичного змісту, продемонструвала роботу з казкою у математичному напрямі. Вікторія Ших (ДО-27Б) запропонувала роботу з множинами для дошкільнят: дидактичні ігри та вправи з конкретними множинами (предметами, іграшками, картинками, геометричними фігурами), застосовуючи різноманітні картки), виділення диких тварин із множини свійських та навпаки; провела ігри «Хто літає, та не птах?», «Які іграшки можна складати?»; провела адаптивну інформаційну гімнастику-гру, яка супроводжувалася презентацією.

Після кожного проведеного студентами заняття ми проводимо разом із ними аналіз, виділяємо позитивні та не дуже вдалі сторони, намагаємося провести пошук та рекомендації щодо покращення та доповнення кожного із занять.

Оксана Гевко, доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Вам буде цікаво