Сучасний учитель англійської — це лідер змін, який формує покоління громадян світу

30 жовтня відбувався IV освітянський форум для керівників та педагогів Language Upgrade, у якому взяли участь: доцентка, завідувачка кафедри англійської мови та перекладу Юлія Талатай, доцентка кафедри практики англійської мови та методики її навчання Мирослава Сосяк.

У своєму зверненні до вчителів Юлія Талатай підкреслила, що сертифікація рівня володіння англійською мовою є засобом професійного саморозвитку та стимулом для мовного апгрейду.

  Мирослава Сосяк зазначила, що сьогодні вчитель англійської мови стоїть на перехресті традицій і нових технологій, між культурою книжки і культурою цифрового екрана. Завдання учителя не лише навчити учня говорити англійською, а допомогти йому мислити, діяти й відчувати у глобальному світі.

   Серед головних викликів сьогодення — швидкі зміни освітніх технологій. Для цього ми маємо постійно оновлювати свої методики, інтегрувати штучний інтелект, онлайн– платформи, мобільні додатки. Це вимагає гнучкості, цифрової грамотності й готовності вчитися разом із учнями.
 Другий виклик — мотивація покоління Z, яке мислить інакше, швидше, візуальніше. Їм важливо не просто вивчати слова, а бачити сенс, застосування і результат. Тому наш урок має бути простором комунікації, творчості та взаємодії.
 І третій виклик — збереження людяності в епоху технологій. Бо жодна програма не замінить живого слова, підтримки, емпатії, яку може дати лише вчитель.
 Тож сучасний учитель англійської — це не просто є фахівець із мови, а лідер змін, який формує покоління громадян світу.

  У роботі форуму брали участь колишні викладачі Дрогобицького педагогічного університету: Вікторія Бутенко, Мар’яна Кекош, Ірина Харкавців, Віктор Бібік, Оксана Малицька, які зараз працюють вчителями у ЗЗСО.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors