На базі початкової школи №4 Львівської міської ради викладач інформатики Андрій Ковальський успішно реалізує освітню програму для учнів 3-4-их класів, спрямовану на формування ключових навичок програмування через використання інтерактивного середовища Scratch. Діти вивчають основи алгоритмізації, створюють власні ігри, анімації та інтерактивні проекти, що сприяє розвитку логічного мислення, креативності та навичок вирішення проблем. Особливістю програми є її ігрова форма, яка стимулює учнів активно залучатися до навчального процесу, а також можливість реалізувати власні ідеї. Завдяки цьому заняття стають захопливими і доступними, що відповідає вимогам сучасної цифрової освіти.
У цьому мали змогу переконатися учасники майстер-класу, здобувачі спеціальності Середня освіта (Інформатика) Дрогобицького університету, запрошені на заняття гуртка, який веде у школі Андрій Ковальський. Учні цього вчителя не тільки із задоволенням ходять на його уроки, але ще і залишаються після занять у школі.
Учасники гуртка поступово освоюють такі важливі поняття, як переміщення спрайтів, цикли, умовні оператори, змінні та робота з сенсорами. Дорослі кажуть: школярі не лише отримують перші знання з програмування, а й формують навички, які є основою професійної компетентності майбутніх фахівців у цифровому світі. А діти – просто бавляться, і роблять це з великим інтересом і задоволенням. Метод проєктів, який активно використовує вчитель, дозволяє дітям, виконуючи практичні завдання, розвивати аналітичне мислення, проявляти творчість, вчитись взаємодіяти в команді. І все це природно, ненав’язливо і весело!
Дякуємо гарантам освітніх програм з інформатики доцентам ДДПУ Оксані Сікорі та Тарасу Кобильнику за організацію зустрічі; доцентці Тетяні Вдовичин за модерацію, а всім присутнім за участь і активне обговорення. Це був цікавий досвід, який варто і надалі практикувати.