28 травня у форматі відеоконференції відбулася підсумкова науково-практична конференція Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Професійна освіта». Захід організував Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. До участі в заключному етапі були запрошені студенти-автори 13 найкращих робіт, відібраних із 34 робіт, що надійшли на конкурс з 14 закладів вищої освіти з різних регіонів України.
Серед фіналістів гідно виступив студент четвертого курсу спеціальності А5 Професійна освіта (Транспорт) Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Володимир Михальчишин, який представив наукову роботу на тему: «Особливості проєктування змісту навчальної дисципліни «Спецтехнології» для підготовки майбутніх слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів у ЗП(ПТ)О». За результатами конкурсного оцінювання він здобув почесне III місце.
Науковим керівником Володимира виступив Мирослав Пагута, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри технологічної та професійної освіти. Його професійна підтримка, методичний супровід і натхненна віра в потенціал студента стали важливими чинниками успіху в конкурсі.
Всеукраїнський конкурс проводився за кількома науковими напрямами, серед яких:
– теорія та методика формування змісту професійної освіти;
– методи навчання та виховання у професійній сфері;
– використання засобів та ІКТ у навчальному процесі;
– впровадження адаптивних технологій у закладах профосвіти.
Конкурсна комісія була представлена знаними науковцями: членами-кореспондентами НАПН України, професорами педагогічних університетів, керівниками наукових центрів. Головою комісії виступив проф. Денис Коваленко, директор Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» ХНУ імені В. Н. Каразіна.
Географія учасників конкурсу охопила такі міста як Львів, Київ, Харків, Одеса, Дрогобич, Полтава, Вінниця, Кривий Ріг, Тернопіль, Глухів, Хмельницький, Кременчук та інші. Така широка участь підтвердила зацікавленість молоді у розвитку професійної освіти та педагогічної науки.
Конкурс став не лише платформою для наукового змагання, але й простором натхнення, академічного обміну і професійного зростання для студентів, викладачів і молодих дослідників.


