У вівторок, 23 квітня, на кафедрі фізики та інформаційних систем ФФМЕІТ у режимі відео-конференції відбулась зустріч з вчителями інформатики закладів середньої освіти. За задумом організаторів, гарантів освітніх програм Середня освіта (Інформатика, математика) для бакалаврів та Середня освіта (Інформатика) для магістрів, хотілося почути з перших уст про проблеми навчання інформатики та математики у школі та про ступінь підготовленості наших випускників до роботи вчителем.
Розмова вийшла напрочуд активна та цікава. Вчителі ділилися своїми здобутками і труднощами у роботі. А це стан технічного забезпечення кабінетів інформатики, доступність ліцензованого програмного забезпечення, стан наповнюваності класів та вмотивованість учнів до навчання. Акцент переноситься з «широко поширеного» ліцензованого програмного забезпечення на вільне, зокрема хмарно орієнтоване. Робота в браузері дозволяє знайти застосування дитячим смартфонам з часто недитячими характеристиками порівняно зі старіючою шкільною технікою.
Присутні зійшлися на думці, що особистість вчителя інформатики і математики та його креативність – визначальний фактор успіху у вивченні предмета в школі. Як було зауважено на зустрічі: «Вчитель повинен бути трохи актором»…
На думку присутніх, для зацікавлення учнів до вивчення інформатики та математики необхідно урізноманітнювати форми та методи проведення занять. Зокрема використання методів інтерактивного навчання та майстер-класів допомагає створити стимулююче навчальне середовище, де учні можуть активно взаємодіяти з матеріалом та розвивати різні аспекти своєї освіти. Робота над проєктами надає учням можливість розвивати свою творчість та самовираження. Різнорівневі завдання дозволяють вчителям адаптувати матеріал до різного рівня знань та навичок учнів.
А загалом вчителі інформатики та математики у школі – це ті, хто має чітку мотивацію до саморозвитку і постійного вдосконалення, щоб іти в ногу з прогресом і… своїми учнями.
Гаранти освітніх програм доценти Оксана Сікора та Тарас Кобильник подякували присутнім за цінність та важливість їхніх думок, адже колективний інтелект завжди може призвести до інновацій та покращень у навчальному процесі.




