В Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини 10 жовтня розпочала роботу ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми професійної та технологічної освіти: досвід та перспективи». Конференція стала першою у цьому навчальному році, яка стосувалася розкриття сучасних тенденцій і перспектив розвитку технологічної освітньої галузі та підготовці майбутніх учителів технологій до інноваційної педагогічної діяльності в умовах і реаліях Нової української школи.
На пленарному засіданні з ґрунтовною доповіддю на тему: «Вчитель технологій для Нової української школи: профстандарт і компетенції» виступив завідувач кафедри технологічної та професійної освіти, професор Леонід Оршанський. Оригінальністю й глибоким науковим підходом вирізнялася доповідь проректора з науково-педагогічної роботи та інформатизації, доцента Юрія Скварка на тему «Структурування та компетентнісне наповнення нових освітніх програм зі спеціальності «Професійна освіта (Транспорт)». Жвава й цікава дискусія виникла стосовно важливості щорічного оновлення й удосконалення освітньо-професійних програм, в якій активну участь взяв гарант ОПП «Технології та інформатика» першого (бакалаврського) рiвня вищої освiти, доцент Мирослав Пагута.
У пленарних засіданнях конференції з доповідями виступили професор Іван Нищак («Професійна підготовка майбутніх учителів технологій в умовах сучасних реалій змішаного навчання»), доценти Юрій Павловський («Трансформація змісту навчальної дисципліни «Електротехніка та електроніка» для студентів-технологів»), Володимир Попович («Використання цифрових технологій у лабораторному практикумі «Електронне та електричне обладнання автомобілів») і Галина Мельник («Естетичне виховання студентів засобами декоративно-ужиткового мистецтва»).
На наступний день про результати своїх наукових досліджень доповідали аспіранти кафедри: Олександр Лузгінов («Зміст професійної підготовки майбутніх учителів технологій, спроектований на основі арт-педагогічного підходу»), Давид Кузьмич («Аналіз результатів еколого-проєктної діяльності майбутніх учителів технологій у Дрогобицькому регіоні») та Дмитро Нищак («Педагогічний потенціал цифрових освітніх ресурсів у професійній підготовці майбутніх учителів технологій»).
Олександр Лузгінов, аспірант кафедри технологічної та професійної освіти