Науково-практичний семінар на базі Стебницького ліцею

Професорка кафедри фундаментальних дисциплін початкової освіти, докторка філологічних наук Марія Федурко разом з учителькою 2-Б класу ліцею № 7 м. Стебника й випускницею Дрогобицького педагогічного університету Оксаною Кулик 19 квітня організували й провели науково-практичний семінар «Інтегроване навчання в Новій українській школі: актуальність, сутність, особливості впровадження». У його роботі взяли участь учителі початкових класів ліцею, учні 2-Б класу та студенти другого (магістерського) рівня факультету початкової освіти та мистецтва.

Оксана Кулик поділилася з присутніми досвідом застосування технології інтегрованого навчання в роботі з другокласниками. Вона наголосила, що ці технології становлять надійне підґрунтя здобуття якісної освіти. Забезпечуючи формування в учнів цілісного уявлення про предмети і явища довкілля, вони сприяють глибшому осягненню наукових законів та умов їх прояву в різних галузях науки і сферах практичної діяльності, розкриттю багатогранності можливостей застосування набутих знань, умінь, навичок, компетентностей. Слушність тверджень Оксани Кулик засвідчили її вихованці, учні 2-Б класу, під час демонстрації фрагментів підсумкового заняття «Ідеї, винаходи, відкриття». Вони ставили експерименти, розв’язували логічні задачі, декламували, вправлялися у визначенні речень за метою висловлювання, співали, танцювали, малювали, грали в дидактичні ігри.

У межах роботи семінару заслухано підготовлені студентами доповіді: «Інтегративний підхід в освіті як відповідь на виклики часу» (Оля Солтис); «Інтегроване навчання: тематичний та діяльнісний підходи» (Віра Комар); «Відмінність інтегрованого навчання та навчання з міжпредметними зв’язками» (Ярина Герега);  «Технологія інтегрованого навчання на уроках мовно-літературної освітньої галузі» (Марія Криницька).

Вам буде цікаво