Науково-практична конференція – дієвий спосіб профорієнтаційної роботи на факультеті історії, педагогіки та психології

На факультеті історії педагогіки та психології в межах відзначення Всеукраїнського фестивалю науки у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка 11 квітня відбулася студентсько-викладацька  науково-практична конференція «Застосування інтерактивних  цифрових технологій при вивченні історії».

Організаторами цього заходу були   проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації Володимир Галик, декан факультету історії, педагогіки та психології Орест Гук, заступник декана факультету історії, педагогіки та психології  Андрій Зимянський, завідувач кафедри всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін Олег Петречко, доцентка кафедри всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін Світлана Біла. Метою конференції було ознайомлення студентів та учнів з особливостями та перевагами повідомлення  історичної інформації, візуалізації навчального матеріалу, проведення дидактичних ігор  за допомогою інтерактивної дошки.

 Прикметно, що у конференції брали участь вчителі історії  Дрогобиччини,  а також  учні старших класів Дрогобицького ліцею № 4 імені Лесі Українки. Отож, під час конференції була проведена цікава та змістовна  профорієнтаційна робота.

 Заступник декана Андрій Зимянський ознайомив учнів з основними спеціальностями факультету, з можливостями міжнародної мобільності  студентів та майбутнього працевлаштування випускників. Окрім того у своїй доповіді доцент  Андрій Романоввич проаналізував основні психологічні бар’єри до застосування цифрового інтерактивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Основним  з них, на думку викладача,  є відсутність належної мотивації до застосування цифрових технологій.   Професор Олег Петречко наголосив на важливості застосування цифрових технологій у поєднанні з традиційними методами вивчення історії стародавнього світу.  Доцентка Світлана Біла охарактеризувала функціональні можливості застосування інтерактивної дошки на уроках історії.  Вчителька історії та правознавства Бориславського ЗЗСО І-ІІІ ступенів імені Стефана Коваліва , аспірантка першого курсу кафедри історії України та правознавства Лідія Мазурчак відзначила, що новітня  діджиталазація уроку історії передбачає застосування не тільки інтерактивної дошки, але й інтерактивної панелі. Вчителька історії вищої кваліфікаційної категорії Дрогобицького ліцею, заступниця директора з виховної роботи Ганна Мідик поділилася практичним  досвідом застосування інтерактивних цифрових технологій в контексті успішної реалізації Нової української школи.

Цікаві та практично-спрямовані були доповіді студентів-істориків, зокрема:  Тетяни Драчевич  «Практичне застосування інтерактивного програмного комплексу «mozaBook» на уроках історії у 6 класі (тема уроку «Пелопоннеська війна. Імперія Александра Македонського»); Степана Фарими «Інтерактивне вивчення хронології Стародавнього світу за допомогою забезпечення Whiteboard»; Андрія Веклюка та Мар’яна Юсипа «Застосування інтерактивної наочності при вивченні теми з історії античності «Битва на Нілі»; Анастасії Сітасанової «Реконструкція давньоримського храму Юпітера за допомогою 3D моделі»; Анастасії Максимів, Ольги Хомин  «Велика грецька колонізація: мультимедійна презентація за допомогою програми Canva».

 Значний інтерес та щире захоплення викликали в учнів демонстрація студентами можливостей застосування інтерактивної дошки під час проведення дидактичних ігор. Зокрема, Ольга Клиса продемонструвала  вікторину  з теми «Грецька колонізація» з використанням онлайн-ресурсу Kahoot,  Вікторія Вайдич  – вікторину з історії стародавньої Греції з використанням платформи learningapps. Вікторія Кушнір  провела  квіз з історії стародавнього Риму з використанням Kahoot». Василь Ростоцький організував  вікторину «Чи знаємо ми свою історію?» з використанням програми Power Point». Учні-переможці інтерактивних ігор були нагороджені  блокнотами та ручками з логотипами університету.

Світлана Біла, доцентка кафедри всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін

Вам буде цікаво