Майстер-класи, флешмоби, розваги на вибірковій дисципліні «Педагогіка дозвілля»

На факультеті історії, педагогіки та психології у межах вибіркової дисципліни «Педагогіка дозвілля» студенти різних спеціальностей під керівництвом доцента кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Гевко Оксани мали можливість удосконалити власні творчі здібності у практично-теоретичній реалізації креативних майстер-класів, флешмобів, розваг та настільних ігор. Нещодавно у розгляді теми «Технології молодіжного дозвілля» згідно з сучасними тенденціями «Жодного рішення для молоді без молоді», слухачі дисципліни здійснили інтелектуально-науковий пошук актуальних форм участі молоді та втілили їх впровадження у спільній розважально-дозвіллєвій діяльності.

Практичне заняття з доц. Оксаною  Гевко дозволило нам експериментувати з методиками організації молодіжного дозвілля, що не лише викликало позитивні емоції, але й сприяло опануванню педагогічних навичок.

Серію настільних ігор провела Присташ Руслана. Студенти мали можливість, вирішуючи нетривіальні завдання, що дало можливість не тільки потренувати власне логічне мислення, а й прораховувати стратегію, поєднувати комунікативні особистісні якості із індивідуальною кмітливістю. Запропоновані Русланою настільні ігри дозволили учасникам застосувати набуті знання у різних життєвих сферах. Крім того, студенти набували бізнесово-фінансових навичок та ефективної колективної взаємодії з індивідуальним вкладом у спільну справу.

Тематичний майстер-клас «Писанкові обереги» провели студенти гр. ДО– 2226 Б2 Савшак Марія та Ших Вікторія, під час якого учасники семінару дізнавалися про різні техніки оздоблення пасхальних яєць, про сакральне значення писанкових оберегів у житті українців. Окрім ознайомлення з технологією оформлення великодної писанки у нетрадиційній техніці декупаж, ведучі також повідомили іншим здобувачам цікавий українознавчий матеріал.Проведений майстер-клас сприявзгуртуванню студентів, підняттю патріотичного духу учасників та прищепленню любові до традицій та звичаїв українського народу.

Синхронність та злагодженість у рухах студентів гр. ДО– 2226 Б1 Строк Вікторії та Сачик Богдани відчувалися під час виконання ними ритмічної та танцювальної композиції. Танцювальна розвага поєднала ритмічні хореографічні рухи не тільки ведучих, а й інших студентів. Це дало змогу ще більш покращити збалансованість настрою та приємну атмосферу на практичному семінарі, яка  виникла ще під час попередніх новаторських впроваджень, запропонованих іншими студентами.

Гармонійне поєднання, чітка узгодженість та координація ритмічних рухів флешмоберів Вікторії та Богдани у танці сприяли створенню відчуття єдності тавзаємодії серед решти учасників, які охоче приєдналися до спільного виконання. Паралельно з цим  підтримання емоційної рівноваги та затишної атмосфери забезпечило психологічний комфорт і сприяло більш глибокому зануренню у творчий процес.

Запропоновані на занятті форми активності наочно демонструють, що дозвілля виходить за межі пасивного відновлення сил. Воно є дієвим засобом для комплексного розвитку особистості, стимулюючи інтелектуальне зростання, емоційне збагачення та соціальну взаємодію. Крім того, подібні заняття дарують позитивний творчий імпульс, якого набуває студентська молодь. Набутий творчий потенціал зберігається у студентів не тільки протягом усього дозвіллєвого часу, а й надихає їх на продуктивну роботу впродовж наступного робочого тижня. 

Таке спільне цікаве проведення лекційних та семінарських занять вибіркової дисципліни «Педагогіка дозвілля» дозволяє учасникам відчувати себе вільно та розкуто. А спільний пошук інтерактивних форм та організації дозвіллєвого часу стимулює як студентів, так і викладачів до трансформаційних процесів організації усього освітнього процесу, пошуку інноваційних, інтерактивних методів навчання.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors