Круглий стіл «Інклюзивна освіта в сучасних умовах» на факультеті історії, педагогіки та психології

У межах Фестивалю наук на факультеті історії, педагогіки та психології було проведено круглий стіл «Інклюзивна освіта у сучасних умовах». Модераторка заходу – Смеречак Леся, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти.

У заході, який відбувся у змішаному очно-дистанційному форматі,  взяли участь понад 50 осіб, зокрема, керівники і представники інклюзивно-ресурсних центрів України, освітяни і науковці, аспіранти, здобувачі першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти.

З ключовими доповідями виступили:Костіна Валентина – докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки ХНПУ імені Г.С. Сковороди; Казачінер Олена – докторка педагогічних наук, професорка,  професорка кафедри здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології ХНПУ імені Г.С. Сковороди; Рассказова Ольга – докторка педагогічних наук, професорка, професорка кафедри соціальної роботи Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, керівниця лабораторії СЕН ГО «ЕдКемп Україна»;  Самолюк Катерина – Директорка КУ «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради; Вовків Оксана – завідувачка закладу дошкільної освіти «Лис Микита» Дрогобицької міської ради Львівської області (с. Нагуєвичі); Павлова Ольга – асистентка вихователя закладу дошкільної освіти № 2 (ясла-садок) імені отця Кирила Селецького Дрогобицької міської ради Львівської області; Хемич Наталія – вчителька початкових класів, КЗО «Дошкільний заклад – початкова школа Хмельницької міської ради»; Свойкіна Наталія – психологиня КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Дрогобицької міської ради Львівської області»; Приц Руслана – вчителька соціально-побутового орієнтування Комунального закладу Львівської обласної ради «Навчально-реабілітаційний центр «Мрія» (м. Львів); Гера Тетяна – сімейна психологиня, психотерапевтка.

 Учасники окреслили низку проблем, з якими стикаються ІРЦ, заклади дошкільної, середньої та вищої освіти України в умовах війни та поділилися досвідом роботи. Окрім іншого, обговорили можливості екстраполяції зарубіжного досвіду впровадження інклюзивної освіти  у вітчизняний освітній простір.

Організатори висловлюють вдячність всім учасникам за конструктивний діалог, дієві пропозиції і поради й сподіваються на подальшу плідну співпрацю.

Вам буде цікаво