Команда університету поділилася досвідом реалізації проєкту CRED4TEACH

До Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка з робочим візитом завітала делегація проректорів та науково-педагогічних працівників трьох українських університетів, а саме проректор з навчально-методичної роботи В’ячеслав Різник (Університет Григорія Сковороди в Переяславі), проректорка з науково-педагогічної роботи Марина Васильєва (Українська інженерно-педагогічна академія), проректор з науково-педагогічної роботи Станіслав Чайченко (Донбаський державний педагогічний університет), декан педагогічного факультету Ярослав Співак (Донбаський державний педагогічний університет) та керівник постійно діючої робочої групи з інтернаціоналізації та проєктної діяльності, національний координатор проекту CRED4TEACH Роман Нестеренко (Українська інженерно-педагогічна академія). Дрогобицький університет представляли проректор з наукової роботи Микола Пантюк, проректор з науково-педагогічної роботи Володимир Галик, проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та інформаційної діяльності Ігор Гриник та команда Erasmus+ проєкту CRED4TEACH.

Метою зустрічі стало обговорення результатів проєкту «Мікрокваліфікації на основі MВОК для професійного розвитку викладачів», у консорціум якого входять 10 парнерів з Європейського союзу, Туреччини, Албанії, Чорногорії та 5 українських партнерів.

«Мікрокваліфікації – це один із трендів розвитку сучасної безперервної освіти. Зараз ми знаходимося в процесі затвердження національної рамки мікрокваліфікацій і починаємо роботу над інституційною рамкою. Законодавчі підстави для здобуття, присвоєння та визнання мікрокваліфікацій стануть першим кроком для створення ефективної системи, яка дозволить студентам або працівникам швидко набувати нових знань та навичок, що відповідають потребам ринку праці, сприяючи підвищенню їхньої конкурентоспроможності та мобільності на ринку праці. Це також сприятиме більш гнучкому підходу до навчання та професійного розвитку, де індивідуальні освітні траєкторії можуть бути адаптовані до специфічних потреб і цілей кожного студента або працівника» – каже Роман Нестеренко.

Представники проєктної команди Дрогобицького університету розповіли про поточні результати розробки масових відкритих онлайн-курсів, досвід створення яких отримали під час проходження навчання «На шляху до розробника МВОК». Навчання відбувалося в змішаному форматі: поєднання самостійного навчання та триденної тренінгової програми в Анадольському університеті (Ескішехір, Туреччина). У результаті навчання 8 науково-педагогічних працівників ДДПУ отримали відповідну кваліфікацію для розробки масових відкритих онлайн -курсів.

«Для нас це новий, дещо складний, але поруч з цим надзвичайно цікавий досвід навчання. Не типовий для українських викладачів стиль подачі матеріалу, підходу до розробки та структури завдань, та й,зрештою, новий досвід запису відеолекцій дав можливість поглибити власні педагогічні навички, адаптуватися до сучасних технологій навчання та краще зрозуміти потреби сучасної, інноваційної освіти. Цей процес дозволить нам створити більш інтерактивні освітні програми, що сприяють активнішому залученню студентів у навчальний процес та підвищенню якості освіти в цілому» – поділилася досвідом Христина Войтович.

Колеги з Університету Григорія Сковороди в Переяславі та Донбаського державного педагогічного університету висловили бажання перейняти отриманий досвід і зазначили, що впровадження мікрокваліфікацій – це новий етап розвитку вищої освіти.

На завершення зустрічі проректори університетів домовилися розпочати процес підготовки документів для підписання спільних міжінституційних договорів, оскільки університети мають багаторічну співпрацю за різними напрямками та проєктами.

Вам буде цікаво

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors