“Інтерв’ю з інтерв’юером” або “Як правильно підготуватись до співбесіди з роботодавцем та підвищити шанси на отримання пропозиції”

Професія вчителя завжди була і буде затребуваною. Кожне нове покоління потребує одержання базових і спеціальних знань. Саме вчитель допомагає досягнути висот у тому чи іншому предметі та здійснити бажане. Вчителі потрібні і в державних, і в комерційних установах. Майбутні вчителі інформатики та математики вивчають психологію і педагогіку, математичні та інформатичні дисципліни, зокрема алгоритмізацію,  веб-програмування, мобільне програмування, бази даних; значна увага звертається на вивчення англійської мови. Така освіта дає широкі можливості для самореалізації і майбутнього працевлаштування: від вчителя до  програміста в ІТ-компаніях.

Особливістю освітніх програм «Середня освіта (Інформатика, математика)» для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня   та «Середня освіта (Інформатика)» – для другого (магістерського) рівня вищої освіти є спрямованість на формування ІТ-компетент­ностей. У цьому значну роль відіграють зустрічі студентів спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) з ІТ-фахівцями.

Так, 22 березня 2023 року за ініціативи гарантів освітніх програм Оксани Сікори та Тараса Кобильника відбулася одна із запланованої серії онлайн зустрічей на платформі ZOOM  з практикуючими фахівцями ІТ-галузі. Метою таких відкритих лекцій, дискусій є знайомство студентів-бакалаврів та студентів-магістрів зі спектром спеціалізацій ІТ-сфери та конкретні поради щодо необхідних компетентностей. Спікером онлайн-зустрічі, яка відбулася, виступив Ярослав Малик, Senior Software Engineer (BlueBoard inc.).

Перше інтерв’ю, написання і подання резюме, як стати успішним на першій роботі – такі питання цікавлять багатьох, хто шукає роботу. На них спробував відповісти наш гість. Але п. Ярослав показав і другий аспект цього процесу – зі сторони працедавця. Присутніх познайомили з професіями рекрутера та HR-менеджера, фахівцями по роботі з персоналом; розповіли, якими компетентностями повинен володіти кандидат на цю посаду. А далі було інтерв’ю з професіоналом, який сам проводить інтерв’ю. Було багато цікавих запитань зі сторони не тільки студентів, а навіть викладачів, і фахові ґрунтовні відповіді Ярослава Малика.

Корисним та повчальним був цей діалог! Він ще раз підтвердив  правильність обраного шляху розвитку освітніх програм «Середня освіта (Інформатика, математика)»  та «Середня освіта (Інформатика)»: врахування сучасних вимог часу та тенденцій розвитку спеціальності із залученням до цього процесу фахівців-практиків.

Вам буде цікаво