2 березня 2019 року ІФМЕІТ гостинно зустрів традиційний День відкритих дверей.
Багаті історія та традиції ІФМЕІТу, який існує з 1940 року, від початку створення вчительського інституту в Дрогобичі. В різні часи в цьому корпусі формувалися напрямки – математичний та фізичний. З розширенням переліку спеціальностей виокремився факультет підготовки вчителів загально-технічних дисциплін і праці (згодом інженерно-педагогічний). У 1992 році створюється факультет менеджменту і маркетингу (згодом факультет економічної освіти та управління). Розширюючись і набираючи ваги, фізико-математичний факультет стає інститутом фізики, математики, економіки та інноваційних технологій.
Цього дня, зустрічаючи потенційних абітурієнтів, інститут запропонував широкий вибір не тільки педагогічних спеціальностей, але й інших, характерних для класичного Університету. Про це присутнім гостям на зустрічі розповідали директор навчально-наукового інституту доцент Юрій Галь, заступник директора з навчальної роботи доцент Павло Скотний та завідувачі кафедр.
Цікавою і пізнавальною була екскурсія кабінетами та лабораторіями інституту. Учні шкіл ознайомилися з сучасною матеріально-технічною базою для навчання та наукових досліджень. Навчально-науковий інститут пропонує всі ступені кар’єрного зростання: від бакалавра до магістра і доктора філософії з обраного фаху. Присутніх гостей цікавила не тільки наявність державних місць, але й перспективи працевлаштування. Про рівень освіти, який може отримати студент ІФМЕІТу, говорять історії успіху його випускників, які стали депутатами Верховної ради, успішними підприємцями, талановитими вчителями і керівниками закладів освіти. Також випускники реалізовують себе в провідних ІТ-компаніях України і світу, задають тон у мистецтві і моді. І це все завдяки професійній професорсько-викладацькій команді та бажанню вчитися і розвиватися. ІФМЕІТ дає таку можливість всім студентам!
ІФМЕІТ залишає свої двері відкритими та очікує на талановиту й активну молодь, яка продовжить яскраву історію найкращого інституту Франкового вишу.