Науковий гурток «Здоров’язбережувальна компетентність фахівця з фізичної терапії»

НАШІ КОНТАКТИ

вул. Стрийська 3, Дрогобич, 82100

Волошин Олена Романівна

Керівник наукового гуртка , доцент, кандидат педагогічних наук

olenavoloshyn@dspu.edu.ua

Староста наукового гуртка –  Назарій Сушицький студент 2 курсу групи ФТЕ – 2326 Б.

Науково-дослідна робота студентів – один із важливіших засобів підвищення якості підготовки спеціалістів у вищій школі, який представляє собою комплекс заходів наукового, методичного, організаційного характеру, що забезпечує навчання усіх студентів навичкам наукових досліджень у рамках освітнього процесу і поза ним. 

Для виконання цих заходів на кафедрі фізичної терапії, ерготерапії та здоров’я розпорядженням декана № 08-Д-144 від 05.09.2024 н.р. створено студентський науковий гурток «Здоровязбережувальна компетентність фахівця з фізичної терапії», що формується за напрямком наукової діяльності кафедри відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри.

У своїй діяльності гурток керується принципами рівноправності членів гуртка, самоврядування, відкритості та прозорості, органічного зв’язку науково-дослідної роботи з навчальним процесом.

Кафедра надає великого значення роботі студентського наукового гуртка, розуміючи, що тільки систематична робота допомагає поглибити та закріпити теоретичні знання, а також підготувати молодь до майбутньої самостійної науково-дослідної роботи. Уміння і навички дослідницької діяльності безцінні для майбутнього фахівця із фізичної терапії та реабілітації і складають одну із ключових складових його професійного успіху.

На даний час  студенти працюють над темами, тематика яких переплітається із напрямками кафедрального дослідження, і одночасно викликає велике зацікавлення у студентів для перспективи подальшого наукового пошуку та впровадження результатів у практичну діяльність.

Основні цілі роботи студентського наукового гуртка:

  • сприяння в підвищенні рівня наукової підготовки студентів;
  • формування у студентів інтересу й потреби до наукової творчості;
  • розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання;
  • поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.

Основні завдання студентського наукового гуртка:

  • забезпечення активної участі студентів у проведенні наукових конференцій, конкурсів на кращу наукову роботу, наукових семінарів;
  • формування у студентів інтересу до наукової творчості, навчання методиці й способам самостійного вирішення наукових завдань в професійній сфері і навичок роботи в наукових колективах;
  • допомога студентам в оволодінні методикою й навичками проведення самостійних наукових досліджень і розробки наукових проблем;
  • обмін досвідом організації й проведення наукової роботи серед членів студентських наукових гуртків;
  • сприяння поглибленому вивченню навчального матеріалу;
  • виявлення найбільш обдарованих і талановитих студентів, використання їх творчого й інтелектуального потенціалу для вирішення актуальних наукових завдань та підготовка з їх числа резерву наукових і науково-педагогічних кадрів.


Форма проведення занять
 – круглі столи, дискусії, презентації студентських робіт, лекції, дослідження тощо.

 Спікери: запрошення фахівців із галузі для проведення лекцій або майстер-класів.

Практична складова: організація практичних занять, де студенти можуть відпрацювати набуті знання.

Взаємодія зі студентами: стимулювання активної участі студентів у обговоренні, презентації власних досліджень.

Результатом діяльності студентів є участь у Всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференціях, у студентських конференціях, публікація результатів дослідження у наукових виданнях, участь у конкурсах студентських наукових робіт.

Таким чином, робота у студентському науковому гуртку дозволяє студентам навчитися:

  • опанувати принципи раціонального навчання;
  • поглибити свої знання із спеціальності “Терапія та реабілітація”;
  • раціонально використовувати час для самоосвіти;
  • виступати з доповідями й науковими повідомленнями на засіданнях студентського наукового гуртка та на конференціях;
  • набувати навички науково-дослідницької роботи. 

Місяць

Тема

Формат

Спікер/доповідач

Додаткова інформація

Вересень

Організаційне засідання з питань: планування наукової роботи гуртку; обговорення пропозицій студентів; загальні питання.

дискусія

Керівник гуртка

Розподіл ролей, визначення тематики досліджень.

Жовтень

Реабілітація після нейрохірургічних втручань.

Лекція + практичне заняття

Запрошений нейрохірург

Демонстрація реабілітаційних вправ.

Листопад

Реабілітація після травм опорно-рухового апарату.

Презентації студентів

Студенти гуртка

Презентація власних міні-досліджень.

Грудень

Реабілітація хворих з нейродегенеративними захворюваннями.

Лекція

Невролог

Обговорення особливостей реабілітації.

Січень

Реабілітація після інсульту.

Майстер-клас

Реабілітолог

Практичні вправи з пацієнтами (симуляція).

Лютий

Реабілітація дітей з ДЦП.

Круглий стіл

Запрошені спеціалісти

Обмін досвідом, дискусія.

Березень

Реабілітація при захворюваннях дихальної системи.

Лекція + практичне заняття

Пульмонолог

Демонстрація дихальних вправ.

Квітень

Реабілітація після COVID-19.

Лекція

Інфекціоніст

Обговорення особливостей реабілітації.

Травень

Підбиття підсумків роботи гуртка за рік. Презентація результатів досліджень.

Конференція

Усі учасники гуртка

Оцінка результатів, планування на наступний рік.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors