Тенденції розвитку освіти в кризових умовах: історія, теорія і практика

термін виконання теми:  2023 – 2027 рр.

керівник: доктор пед. наук, професор

chepilmaria@dspu.edu.ua

Мета дослідження

систематизувати теоретико-методологічні положення, тенденції розвитку освіти у кризових умовах, узагальнити організаційно-методичні засади та зміст виховання дітей та молоді у вітчизняній педагогічній теорії та практиці.

Основні завдання дослідження

  • виявити особливості та визначити основні підходи і передумови становлення та розвитку освіти і виховання в кризових умовах в Україні;
  • теоретично обґрунтувати педагогічні умови виховання дітей та молоді у різних  закладах освіти в кризових умовах;
  • визначити особливості організації виховної діяльності з дітьми та молоддю на період дії воєнного стану, в умовах пандемії;
  • розробити модель педагогічної підготовки фахівців у закладах вищої освіти України в кризових умовах крізь призму євроінтеграційних процесів ;
  • виявити інновації та тенденції в українській освіті, підготовку вихователів і педагогів до виховної роботи з дітьми і молоддю у різних типах освітніх закладів та соціальних інституціях;
  • розробити методичні рекомендації щодо удосконалення змісту виховної роботи з дітьми, учнівською, студентською і працюючою молоддю в Україні й зарубіжних країнах.

 

Очікувані наукові результати

На основі вивчення та узагальнення вітчизняного досвіду функціонування української системи освіти та виховання буде розкрито методологічні і технологічні аспекти виховної діяльності педагогів різних освітніх закладів, цінності виховання дітей та молоді, використання педагогічного інструментарію в освітньому закладі, наведено оригінальні ідеї, які варто впроваджувати в освітній процес, а також обґрунтовано шляхи та механізми вдосконалення роботи з дітьми і молоддю, запропоновано інновації в теорії та практиці української освіти в кризових умовах.

Документи

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors