Відбувся 1 тур І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка»

На кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся І тур І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка», у якій взяли участь 50 учасниківз чотирьох факультетів (спеціальностей): факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій; факультет української та іноземної філології (дві спеціальності –українська філологія таіноземна філологія); факультет історії, педагогіки та психології (спеціальність практична психологія). З привітальним словом виступили: відповідальна за організацію та проведення І туру І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» доц. кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Гевко О.І. та професор цієї ж кафедри, доктор педагогічних наук Чепіль М.М.

На першому колективно-індивідуальному творчому турі (ауд.209 ФІПП) студенти усіх чотирьох факультетів продемонстрували колективні самопрезентації − майстер-класи «Як стати вчителем, який надихає: інновації та креативність», у яких поділилися досвідом, як вони будуть реалізувати особисті таланти у майбутній педагогічній професії. У цьому турі учасники запропонували власні презентації творчої майстерності та талантів інноваційної діяльності педагогів із акцентацією на відповідних фах. Методом жеребкування було визначено послідовність виступів учасників І відбіркового туру І етапу Всеукраїнської олімпіади з дисципліни «Педагогіка».

Усі команди підготували яскраві та змістовні презентації, плакати, девізи, кредо та емблеми, декламування віршів, виконання пісень та хореографічних постановок, гра на музичних інструментах та багато інших дуже цікавих моментів. Із найяскравіших моментів, що найбільш запам’яталися членам журі та учасникам, можемо виділити парне виконання у вірші, а потім наступного пісенного виконання твору Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти − людина»; виконання запального танцю; створення різних фігурок технікою орігамі; відеоролик під віртуальну гру на скрипці, а потім виконання фінальної пісні команди спеціальності «Іноземна мова та література», які виступали першими. Вразив також виступ команди факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій, де було запропоновано використання різноманітних онлайн платформ у майбутній вчительській професії, зокрема, відеоролик ігрової навчальної платформи Kahoot!, відеогру «Хто краще знає математику»; запропонували власне бачення ідеального вчителя із використанням інноваційних технологій, декоративно-ужиткового мистецтва, національно-патріотичного виховання підростаючого покоління із спільним завершальним виконанням гімну УПА «Зродились ми великої години» з інтерпретацією їх майбутньої ролі на педагогічному фронті для економічного, духовно-культурного зростання України.

У третьому виступі команди представників-учасників української філології студенти розкрили сутність напрямів вчительської професії, поєднуючи із поетичним словом, творчістю та інтелектуальною кмітливістю; запропонували креативні пропозиції діяльності «Академіків слова»; продемонстрували, як нестандартно та креативно у них проходять пари та багато різних, чудових неперевершених ідей та новацій. Заключним виступом було творче бачення студентів-психологів особистості досконалого вчителя, який поєднує в собі любов, креативність та оптимізм іякий допоможе кожному учню навчитися вчитися; запропонували власні шляхи покращення викладання у школі, також розповіли про важливість психологічної допомоги, особливо у теперішні складні часи; звернули увагу на необхідності підняття рівня інклюзивної освіти.

На другому, теоретичному турі (ауд.206 ФІПП) усі учасники мали нагоду випробувати свої знання з усіх розділів дисципліни «Педагогіка» (тестове опитування), у якому показали досить високі результати.

І та ІІтури І частини І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни “Педагогіка” пройшли у творчій, доброзичливій, теплій, інколи й у гумористичній атмосфері, де усі учасники команд не відчували себе конкурентами, а, навпаки, познайомилися, здружилися та доповнювали один одного, ставили запитання та отримували корисний педагогічний досвід та інформацію.

Після усіх виступів члени журі (викладачі кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти) Чепіль М.М., Береза С.Б., Гевко О.І, Дудник Н.З., Паласевич І.Л., Свйонтик О.О., Яців О.І) підсумували результати усіх виступів творчого конкурсу «Як стати вчителем, який надихає: інновації та креативність» і оголосили такі результати: І місце одержала команда факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій; ІІ місце було розділено між двома командами (оскільки виступи усіх цих команд виявилися однаково сильними) факультет української та іноземної філології (спеціальність англійська, німецька, польська, французька мова та література); факультет української та іноземної філології (спеціальність українська мова та література) та ІІІ місце – команда факультету історії, педагогіки та психології (спеціальність психологія).

Ще раз вітаємо усіх учасників І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади (1 тур) з навчальної дисципліни «Педагогіка» і хочемо відзначити їх ґрунтовну та змістовну як теоретичну, так і творчу підготовку.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors