Обговорення проєктів освітньо-професійних програм на кафедрі фізики та інформаційних систем

29 березня 2024 року на кафедрі фізики та інформаційних систем відбулася зустріч, присвячена обговоренню проєктів освітньо-професійних програм: 1) “Середня освіта (Фізика, інформатика)” першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 “Середня освіта (Фізика та астрономія)”; 2) “Середня освіта (Фізика, математика)” другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 “Середня освіта (Фізика та астрономія)”. Активну участь в обговоренні взяли гаранти вказаних освітньо-професійних програм, викладачі кафедри фізики та інформаційних систем, студенти, які цьогоріч навчаються за вищезгаданими освітньо-професійними програмами, вчителі фізики, інформатики та математики ЗЗСО Дрогобиччини, стейкхолдери. Серед запрошених на зустріч вчителів були і досвідчені фахівці з багаторічним стажем роботи, і випускники кількох останніх років Дрогобицького вишу, які навчалися саме за представленими до обговорення освітньо-професійними програмами, і нині успішно застосовують здобуті знання й вміння у професійній діяльності.

Під час обговорення було заслухано гарантів освітньо-професійних програм, які представили пропозиції щодо удосконалення програм відповідно до актуальних викликів сучасності та з урахуванням кращих практик українських ЗВО з метою досягнення відповідності освітньої системи вимогам і потребам суспільства. Ставились важливі питання: якого вчителя вимагає НУШ? Що потребує сьогоднішній ринок освітніх послуг та ринок праці? Було сфокусовано увагу, яким чином ці важливі реалії сьогодення враховувалися при внесенні в освітньо-професійні програми нових компонентів та результатів навчання. Також було підкреслено важливість дисциплін, які викладаються англійською мовою.

Аналізуючи якість освітньо-професійних програм, учасники зустрічі керувалися такими критеріями, як відповідністю освітніх компонентів результатам навчання та визначеним компетентностям; раціональним розподілом кредитів, щоб здобувачі різних рівнів змогли опанувати освітні компоненти та продемонструвати програмні результати навчання; ефективністю різних видів навчальних занять, методів навчання, форм оцінювання знань; організації навчання через дослідження; якості практичної підготовки; відповідності освітньо-професійної програми сучасним тенденціям ринку праці.

За результатами обговорення, зокрема, було прийнято важливе рішення збільшити кількість кредитів освітніх компонентів, які забезпечують підготовку фахівців за другою спеціальністю. Всі пропозиції, висловлені під час обговорення, будуть опрацьовані робочими групами на чолі з гарантами щодо їхнього внесення в освітньо-професійні програми.

На завершення зустрічі всім присутнім подякували за жваву дискусію, конструктивні пропозиції та висловили сподівання про подальшу плідну співпрацю.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors