З метою оцінювання та аналізу якості освітньо-професійної програми та освітнього процесу для другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» галузі знань 12 «Інформаційні технології» на кафедрі фізики та інформаційних систем факультету фізики, математики та інноваційних технологій було проведено опитування здобувачів освіти. Метою опитування було визначити, проаналізувати та поширити кращі практики організації освітньої діяльності. Опитування проводилося шляхом online-анкетування, було анонімним та на добровільних засадах – це мало на меті виключити тиск на респондентів та отримати більш достовірні дані.
В опитуванні взяли участь шість студентів групи КН-2325(М). Результати опитування були проаналізовані і обговорені на засіданні кафедри.
Аналіз відповідей респондентів показав, що в цілому студенти продемонстрували високий рівень задоволення якістю ООП та освітнього процесу в цілому. Всі респонденти задоволені якістю навчальних матеріалів та рівнем компетентності викладачів, організацією навчального процесу в цілому та рівнем інформаційної підтримки зокрема.

Незначно нижчим є рівень задоволення консультаціями з академічних питань та рівнем наданої соціальної підтримки 50% респондентів продемонстрували високий рівень задоволення).

З внесених студентами пропозицій можна виділити наступні:
- організовувати більше практичних зустрічей та тренінгів представниками ІТ-підприємств;
- передбачити можливість проведення консультацій з академічних питань та соціальної підтримки у онлайн-форматі (там, де це можливо);
- розподіляти лекції і практичні заняття між різними викладачами і проводити спільні консультації при виконанні практичних завдань Прийнято рішення взяти до уваги зауваження і пропозиції студентів та розглянути можливість і доцільність реалізувати внесені ними пропозиції практично.
Результати опитувань: