На зустрічі 18 грудня були присутні завідувач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, розробник освітньої програми, професор Пантюк Т.І.; гарант освітньої програми «Педагогіка вищої школи», доцент цієї ж кафедри Гевко О.І.; розробники робочої групи удосконалення програми доктор педагогічних наук, професор Невмержицька О.В. та здобувач вищої освіти ступеня магістра за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» Мотика А.Б.; члени кафедри доценти Городиська В.В., Надім’янова В.В., Яців О.І., а також студенти першого та другого курсів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка».
На обговоренні з магістрами освітньої програми «Педагогіка вищої школи» розглянули ключові питання, спрямовані на забезпечення якості програми, її актуальності та відповідності професійним очікуванням здобувачів, пропозиції щодо удосконалення ОПП, обговорення ролі магістра в утвердженні принципів академічної доброчесності у майбутній викладацькій та дослідницькій діяльності та обговорення кар’єрних перспектив майбутніх фахівців вищої школи.
Також розглянули ефективність інтеграції фундаментальних педагогічних теорій із реальними практичними навичками, з’ясування шляхів запобігання плагіату та фальсифікації даних усіма учасниками освітнього процесу. Зокрема, здобувачі поділилися досвідом проведення ними сучасних видів занять із використанням інноваційних методів та цифрових дидактичних інструментів і платформ під час проходження виробничої (педагогічної) практики, а також використання результатів апробації у написанні магістерських та наукових статтях. Майбутні викладачі звернули увагу, що значного досвіду (який потім змогли використати на практиці) вони набули під час прослуховування дисциплін таких як: «Педагогіка вищої школи», «Інформаційні технології у закладі вищої освіти», «Методологія наукових досліджень», «Педагогічна та професійна психологія», «Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця», «Організація управління навчальним процесом у закладі вищої освіти» та інших. Також здобувачі (Анна Мотика, Назарій Кікот, Василь Ковальчук ) акцентували увагу на застосуванні викладачами ДДПУ імені Івана Франка на лекціях, семінарських інноваційних методів навчання, зокрема, кейсів, проектної діяльності, дискусій, імітаційних ігор та інших інтерактивних видів діяльності. Ці та інші студенти також відмітили важливість забезпечення усього освітнього процесу та навчально-наукової їхньої діяльності у лабораторії педагогічної творчості; в аудиторіях, забезпечених мультимедійним обладнанням; у двох комп’ютерних лабораторіях, оснащених ліцензійними операційними системами та пакетами прикладного програмного забезпечення, а також наголосили на легкості та доступності у користуванні інформаційними ресурсами бібліотеки та вказали на вагомість впливу матеріально-технічного, інформаційного та навчально-методичного забезпечення, створеного університетом, на глибину засвоєння ними навчального та практичного матеріалу.
Учасники обговорення проаналізували доцільність та значущість запропонованого переліку вибіркових курсів, відзначили роль прослуханих дисциплін у формуванні індивідуальної освітньої траєкторії магістра.
Зустріч слугувала платформою для відкритого діалогу та рефлексії, де магістри виступили ключовими експертами та стейкхолдерами, надавши критично важливий зворотний зв’язок для забезпечення постійного вдосконалення освітньої програми.
Оксана Гевко, гарант освітньої програми «Педагогіка вищої школи», доц. кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти



