На кафедрі фізичної терапії, ерготерапії та здоров’я 4 грудня відбулася надзвичайно важлива та інформативна зустріч, присвячена ключовим питанням організації навчального процесу та дотриманню академічної доброчесності.
Роз’яснювальну роботу провела завідувачка кафедри фізичної терапії, ерготерапії та здоров’я, докторка педагогічних наук, професорка Галина Кондрацька. До розмови були запрошені студенти спеціальностей 227 Фізична терапія, ерготерапія, 227 Терапія та реабілітація (спеціалізація Ерготерапія) та 227 Терапія та реабілітація (спеціалізація Фізична терапія).
Професорка Галина Кондрацька акцентувала увагу на тому, що академічна доброчесність є не просто набором правил, а фундаментом якісної освіти та професійної діяльності. Це комплекс етичних принципів та правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу, щоб забезпечити чесність, прозорість та об’єктивність у навчанні, викладанні та науковій роботі. Це означає, що всі роботи мають бути виконані самостійно, без списування, плагіату чи фабрикації даних.
Значення академічної доброчесності в університеті неможливо переоцінити. Вона гарантує, що диплом, отриманий випускником, дійсно засвідчує його справжні знання і навички, а не просто вміння скористатися чужими напрацюваннями. Для майбутніх фахівців у сфері реабілітації, де від їхньої компетентності залежатиме здоров’я та якість життя пацієнтів, цей принцип набуває особливої ваги. Лише чесно здобуті знання дають право надавати фахову допомогу.
Окрім ґрунтовного обговорення етичних засад навчання завідувачка кафедри також нагадала студентам, що до 11 грудня 2025 року триває загальноуніверситетське опитування викладачів і студентів про академічну доброчесність. Це чудова можливість для кожного висловити свою думку,долучитися до формування культури чесності та підтвердити свою активну позицію щодо нульової толерантності до недоброчесної поведінки.
Зустріч пройшла у конструктивній атмосфері, студенти отримали вичерпні відповіді на свої запитання та ще раз переконалися у важливості дотримання високих стандартів у своїй майбутній професії.




