Горизонти STEM-освіти: участь представників Дрогобицького університету у Всеукраїнському семінарі

27 листопада відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Практичні інструменти впровадження STEM-освіти: викладаємо МІК “STEM” просто», щостав потужною платформою для осмислення сучасних викликів та обміну інноваційними практиками. Участь у семінарі взяли також представники Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка – доцентки Наталія Гойванович та Ірина Бриндзя.

STEM-освіта є наріжним каменем і головним вектором розвитку Нової української школи. Вона не просто інтегрує природничі та математичні науки, а формує критично необхідні для учнів компетентності XXI століття: креативність, інженерне мислення, навички розв’язання проблем та командну роботу. Успішне впровадження міжгалузевого інтегрованого курсу (МІК) “STEM” у 5-9 класах є прямим шляхом до підготовки свідомих, інноваційних та конкурентоспроможних громадян, здатних орієнтуватися у високотехнологічному світі.

Участь у таких заходах – це не просто професійний розвиток, це стратегічна інвестиція в якість підготовки педагогічних кадрів. Сьогодні підготовку вчителів природничих дисциплін неможливо уявити без впровадження інноваційних STEM-підходів у Новій українській школі. Під час семінару були обговоренні питання розвитку ідей інтегрованого курсу STEM, отримано практичні лайфхаки подолання перешкод у його впровадженні, що є критично важливим для оновлення методичної підготовки майбутніх вчителів.Практики STEM-підходу зробилиособливий акцент на використанні штучного інтелекту (ШІ) для генерації ідей, 3D-моделюванні та застосуванні цифрових інструментів в освітньому процесі.

Доцентки Дрогобицького університету, які взяли участь у роботі семінару, вдячні колегам за змістовний обмін досвідом.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors