Проєкт «Історична рада»: учасники отримали знання й мотивацію до подальшого розвитку

27 листопада на факультеті історії, педагогіки та психології Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка відбувся п’ятий сезон проєкту «Історична рада».

Захід був ініційований та організований студентським самоврядуванням спільно з адміністрацією факультету, кафедрами історії України та правознавства і всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін з метою підтримки учнів, що готуються до національного мультитесту (НМТ), а також для стимулювання інтересу до історії.

Зауважимо, що студенти та викладачі факультету вже неодноразово брали участь в проєкті «Історична рада», який відбувався у Молодіжному просторі м. Дрогобича. Цьогоріч цей захід знову відбувся на факультеті, зібравши доповідачів, слухачів та менторів у такому форматі.

На факультет завітали учні комунального закладу Львівської обласної ради «Обласний науковий ліцей» та вчителька п. Оксана Петренко, Дрогобицького наукового ліцею імені Богдана Лепкого Дрогобицької міської ради Львівської області разом з заступником директора п. Лілією Гриник, а також учні ліцею № 16 ім. Юрія Дрогобича Дрогобицької міської ради Львівської області з вчителем п. Богданом Паньківим.

Розпочалась «Історична рада» з презентації факультету та   спеціальності «Історія та громадянська освіта». З вітальним словом виступили декан факультету Орест Гук, який розповів учням про факультет та спеціальності на яких можна навчатися. Заступник декана Володимир Галик привітав усіх присутніх та наголосив на важливості таких студентських проєктів. Завідувачі кафедри історії України та правознавства і всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін – професори Василь Ільницький та Олег Петречко розповіли про перспективи навчання на спеціальності «Історія та громадянська освіта».

Студенти спеціальності «Історія» виступили із доповідями- презентаціями, що охопили етапи національного минулого та сучасності.

  • Марта Геник, 3 курс, скрайбінг-презентація «Чому важливо вивчати історію України?»;
  • Ярина Стефанишин та Софія Баранюк, 3 курс, «Королівство Руське у ХІІІ – першій половині XIV ст.»;
  • Микола Мельник, 4 курс, «Українські землі в складі Речі Посполитої у другій половині XVI ст.»;
  • Вікторія Романова, Вікторія Йосипенко, Анастасія Коновал, 4 курс, «Українська національна революція середини XVII ст.»;
  • Ростислав Григорський та Ярослав Шарига, 3 курс «Козацька Україна наприкінці 50-80-х рр. XVII ст.»;
  • Віталій Чаповський, 4 курс, «Український національно-визвольний рух у 20-30-ті роки ХХ ст. у Галичині»;
  • Юлія Васюнець, 4 курс, «Україна на шляху до незалежності: Революція на граніті».

Прикметно, що більшість доповідей завершувалася інтерактивною грою «Kahoot».

Після завершення виступів обговорення відбулося за участі менторів -викладачів факультету:Миколи Галіва, доктора педагогічних наук, професора кафедри історії України та правознавства; Василя Ільницького, доктора історичних наук, професора та завідувача кафедри; Світлани Білої, кандидатки історичних наук, доцентки кафедри всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін; Олега Петречка, доктора історичних наук, професора, завідувача кафедри всесвітньої історії та спеціальних історичних дисциплін.

За активну участь у вікторинах учнів було нагороджено призами від факультету.

Захід пройшов у доброзичливій, натхненній атмосфері. Він не лише поглибив знання учнів з історичних тем, а й виконав важливу профорієнтаційну функцію, наочно показавши перспективи навчання на факультеті. Учасники отримали не лише нові знання, а й мотивацію до подальшого навчання та розвитку.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors