Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти факультету історії, педагогіки та психології 20 листопада організувала для студентів та викладачів зустріч зі стейкхолдерами з львівської приватної «Школи вільних та небайдужих».
На зустрічі були присутні: проректор з науково-педагогічної роботи та інформатизації, доц. Юрій Скварок, завідувачка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, проф. Тетяна Пантюк, викладачі та студенти спеціальності дошкільна освіта, деканка факультету початкової освіти та мистецтва доц. Олена Кравченко-Дзондза з викладачами та студентами спеціальності початкової освіти.
Львівські колеги завітали з пропозицією підписання угоди про співпрацю між Дрогобицьким педагогічним університетом та інноваційною приватною школою. Гості ознайомилися з матеріально-технічною базою факультету історії, педагогіки та психології, провели співбесіду з викладачами щодо можливостей обміном теоретичним і практичним досвідом, поспілкувалися зі студентами як майбутніми колегами з професійної діяльності.
Керівник напрямку менторства у «Школі вільних та небайдужих» Петро Сітек презентував структуру організації взаємодії колективу та учнів приватної школи, окреслив особливості демократичних візій. В якості операційної директорки виступила випускниця Дрогобицького університету Ірина Юнко й відзначила можливості професійного зростання вчителя початкових класів. Відмінностями в організації діяльності державної та приватної школи поділилася Тетяна Григоренко й окреслила вимоги до сучасного вчителя. Цікавою для студентів спеціальності дошкільна освіта була презентація Лілії Захарець про Маленьку школу, простір, де діти можуть залишатися з власними фантазіями: способи організації пізнання світу в ігровій формі, можливості розвиватися у творчому і соціальному напрямі дітей дошкільного віку.
Під час зустрічі зі студентами та викладачами було обговорено низку проблемних питань щодо тривалості робочого дня педагога, умов проживання у Львові, способів підвищення кваліфікації, шляхів комунікації з батьками вихованців, умов діяльності у приватній школі тощо. Представники приватної школи намагалися дати вичерпні відповіді студентам, заохотити до ближчого знайомства з інноваційним освітнім закладом, підкреслювати переваги професії педагога в особистісному зростанні.
Зустріч була цікавою, пізнавальною й має перспективу подальшої співпраці між закладами освіти.








