Звіт про результати педагогічної практики майбутніх учителів географії, біології та здоров’я людини

13 березня 2025 року за участі студентів-бакалаврів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта за предметними спеціальностями: 014.07 «Середня освіта (Географія)» та 014.05 «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», доцентів кафедри медико-біологічних дисциплін, географії та екології канд.. біологічних наук Надії Стецули та канд.. сільськогосподарських наук Тараса Скробача було проведено звітну конференцію з проходження педагогічної практики у ЗЗСО. Студенти були активними і розповідали про бази практики, відвідані та проведені перші уроки, позакласні й виховні заходи, про виконану організаційну та методичну роботу, про застосовані методи та засобами навчання, про комунікацію з класним та педагогічним колективом та  про власну адаптацію до нових умов, про позитивні моменти та труднощі, про свої пропозиції до організації педагогічної практики.

На думку студентів педагогічна практика дала можливість закріпити й поглибити знання з методики навчання географії, біології та здоров’я людини, застосувати теоретичні та практичні знання, які здобули в університеті, навчитися розробляти конспекти уроків різних типів та створювати гарні та цікаві презентації, використовувати різні методи та прийоми навчання, в залежності від змісту навчального матеріалу та рівня знань учнів, навчитися проводити виховні та позакласні заходи, які зацікавлюють учнів. Звітні матеріли студентів-практикантів, відгуки методистів, вчителів дозволяють говорити про те, що студенти сумлінно готувались до проведення уроків, виховних й позакласних заходів та намагались зробити їх цікавими й різноманітними.

На погляд студентів позитивним в організації і проведенні педагогічної практики було те, що перед початком практики на настановній конференції вони отримали чіткі методичні рекомендаціїта ознайомилася з правилами і оформленням документації. Завжди могли отримати консультацію або пораду уметодистів кафедри та вчителів школи, які допомагали корегувати їхню педагогічну діяльність і стимулювали працювати над вдосконаленням своїх уроків.

Побажанням студентів було збільшити тривалість практики. Здобувачі переконані, що під час виконання обов’язків вчителя географії, біології та здоров’я людини та класного керівника можна дійсно зрозуміти всі компетентності і обов’язки професії та навчитися багато чого нового. Спостерігаючи за вчителями зі стажем, для себе береш щось цінне, яке можна буде застосувати на практиці.

На завершення конференції студенти зробили висновок, що професія вчителя потребує багато зусиль, самовдосконалення, вимагає ґрунтовних теоретичних знань та практичних навичок, досвіду спілкування і роботи з дітьми, передбачає емоційне володіння собою. Педагогічна практика дала великий поступ для подальшої роботи в школі.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors