Меню

«

»

Зустрічі працівників і студентів історичного факультету з учнями шкіл Дрогобиччини

Впродовж 9 – 21 лютого 2022 року працівники і студенти історичного факультету відвідали низку закладів загальної середньої освіти Дрогобиччини – школи у селах Вороблевичі, Летня, Верхній Дорожів, Грушів, Рихтичі, Добрівляни, Нагуєвичі, Уріж, а також школи № 1, 2, 3 у м. Трускавець.

Декан історичного факультету професор Микола Галів та заступниця декана доцентка Світлана Біла, зустрівшись з учнями 11-х класів зазначених закладів середньої освіти, розповіли про спеціальності, за якими ведеться підготовка студентів у Дрогобицькому університеті, наголосили на перспективах працевлаштування після здобуття освіти, вказали необхідність складання ЗНО з відповідних дисциплін задля вступу на історичний факультет. У профорієнтаційній роботі взяли участь і студенти історичного факультету Руслана Кахновець та Дем’ян Лепкий.

Відзначимо, що 11 лютого 2022 р. свій 65-річний ювілей відзначала знана на Дрогобиччині вчителька історії Верхньодорожівської середньої школи Теодозія Гудима. Професор Микола Галів від імені академічного колективу історичного факультету привітав колегу із днем народження. Директорка Летнянської середньої школи Надія Козар подарувала до бібліотеки історичного факультету свою історико-краєзнавчу монографію «Летня, благословенна Богом» (Дрогобич: Посвіт, 2021). До слова, дрогобицькі історики (професори Юрій Стецик, Микола Галів) надали деякі історичні матеріали з історії села Летня, які авторка використала під час написання згаданої праці.

Деканат історичного факультету висловлює глибоку вдячність керівникам закладів середньої освіти Михайлові Буню (Вороблевичі), Надії Козар (Летня), Ігореві Макуху (Верхній Дорожів), Андрієві Крупачу (Грушів), Тарасові Чаплі (Нагуєвичі), Мар’яні Червак (Уріж), Володимирові Штокайлу (Добрівляни), Наталії Жук (Рихтичі), Володимирові Щигелю (СШ № 1 м. Трускавець), Романові Гудзеляку (СШ № 2 м. Трускавець), Ігореві Лецюку (СШ № 3 м. Трускавець) за сприяння і підтримку у проведенні профагітаційної роботи.