Науково-дослідна робота студентів – один із важливіших засобів підвищення якості підготовки спеціалістів у вищій школі, який представляє собою комплекс заходів наукового, методичного, організаційного характеру, що забезпечує навчання усіх студентів навичкам наукових досліджень у рамках освітнього процесу і поза ним.
Для виконання цих заходів на кафедрі фізичної терапії, ерготерапії та здоров’я розпорядженням декана № 08-Д-144 від 05.09.2024 н.р. створено студентський науковий гурток «Здоров’язбережувальна компетентність фахівця з фізичної терапії», що формується за напрямком наукової діяльності кафедри, відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри.
У своїй діяльності гурток керується принципами рівноправності членів гуртка, самоврядування, відкритості та прозорості, органічного зв’язку науково-дослідної роботи з навчальним процесом.
Кафедра надає великого значення роботі студентського наукового гуртка, розуміючи, що тільки систематична робота допомагає поглибити та закріпити теоретичні знання, а також підготувати молодь до майбутньої самостійної науково-дослідної роботи. Уміння і навички дослідницької діяльності безцінні для майбутнього фахівця із фізичної терапії та реабілітації і складають одну із ключових складових його професійного успіху.
11 листопада відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «Здоров’язбережувальна компетентність фахівця з фізичної терапії»кафедри фізичної терапії, ерготерапії та здоров’я. У засіданні взяли участь керівник наукового гуртка Олена Волошин та здобувачі вищої освіти бакалаврського і магістерського рівнів. Згідно з планом було розглянутотему: «Фізична терапія травм опорно-рухового апарату». Студенти підготували міні доповіді про нові технології, підходи та принципиреабілітації після травм опорно-рухового апарату, сучасні методи діагностики та лікування травм ОРА. Проводилось обговорення кейсів із практики.
У практичній частині було проведено майстер-клас з демонстрацієютерапевтичних вправ, технік та принципів застосування різних методів відновлення. Студентам було запропоновано роботу в малих групах, що передбачала розробку індивідуальних планів реабілітації для уявних пацієнтів з різними травмами, обговорення переваг і недоліків різних підходів.
Під час обговорення визначали, що необхідно змінити, покращити або доопрацюватиу своїх доповіддях.
Запрошуємо усіх студентів, які бажають взяти участь у науковій роботі, долучатися до роботи наукового гуртка.




