Талановиті студенти стартували у відбірковому турі I етапу Всеукраїнської олімпіади з «Педагогіки»

На кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся відбірковий тур І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка», у якому взяли участь 52 учасники з чотирьох факультетів (спеціальностей): факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій; факультету української та іноземної філології (дві спеціальності – українська філологія та іноземна філологія); факультету історії, педагогіки та психології (спеціальність історія та громадянська освіта) та факультету здоров’я людини та природничих наук.

З привітальним словом виступили: завідувачка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти, проф., докт. педагогічних наук Тетяна Пантюк та відповідальна за організацію та проведення І туру І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Педагогіка» доцентка цієї ж кафедри Оксана Гевко.

Жеребкуванням була визначена тема творчого (колективного) конкурсу «Актуальність моєї педагогічної спеціальності для розбудови освітньої України», а також порядок творчих виступів кожної команди певного факультету чи спеціальності.

На першому теоретичному турі (ауд.206 ФІПП) усі учасники мали нагоду випробувати свої знання з усіх розділів дисципліни «Педагогіка» (тестове опитування), у якому показали досить високі результати. Після теоретичного туру усі команди мали можливість впродовж 30 хвилин підготувати колективні презентації, які мали репрезентувати кожен із представлених факультетів.

На другому, колективно-індивідуальному творчому турі (ауд.209 ФІПП), студенти усіх чотирьох факультетів продемонстрували власні творчі здібності, колективні презентації «Актуальність моєї педагогічної спеціальності для розбудови освітньої України», запропонували інноваційні методи та майстер-класи. У цьому турі учасники запропонували власні уявлення, ідеї та творчу майстерність й таланти інноваційної діяльності педагогів із акцентом на відповідних фах.

Кожна команда продемонструвала багату програму, що включала насичені відеопрезентації, оригінально оформлені плакати, гасла, кредо та емблеми. Виступи також містили різножанрові мистецькі виступи (декламація, вокал, хореографічні замальовки та флешмоби, гра на інструментах), а також безліч інших захоплюючих моментів.

Першою виступила команда «Матриця» факультету фізики, математики, економіки та інноваційних технологій (девіз «Ми –  виразники успіху»). Студенти акцентували увагу слухачів на потрібності їхньої професії для майбутньої освіти, зокрема, на значенні математики, фізики, інформатики та технологій, які формуватимуть основу сучасної освіти для виховання технологічно грамотного, всебічно розвиненого  покоління молодих українців.

У другому виступі команди «Майже матріархат» факультету української та іноземної філології (спеціальність українська філологія) (девіз «Де слово – там ми, де виховання – там любов. Майже матріархат – педагогіка по-філологічному») учасники проявили інтерактивність, імпровізацію, трактуючи, що покликання має бути в серці; провели цікавий флешмоб та зініціювали учасникам олімпіади заповнити плакат із «Долоньками майбутнього», запропонували добірку методів «Україно – тобі наші крила і праця», яка надихатиме учнів успішно вчитися, волонтерити, удосконалювати матеріально-технічне становлення економічного та культурного рівня нашої Батьківщини.

Учасники команди «Реабілітологи – робота майбутнього» факультету здоров’я людини та природничих наук (девіз «Ми – люди добра, милосердя») під музичне оформлення «Ave Maria» розповіли про особливу  потрібність, людяність тих людей, які працюють з особами з інвалідністю, з  дітьми з особливими потребами, пропонуючи учасникам олімпіади розмалювати та підписати «голубів миру».

Цікавим був виступ команди «Speech Ladies» (Мовні леді) факультету української та іноземної філології (спеціальність англійська, німецька, польська, французька мова та література) (девіз «Говори! Відчувай! Надихай!»). Студенти розкрили функції іноземної мови та значення вчителів їхньої спеціальності, які працюватимуть на «мовній світовій арені», читаючи поетичні рядки про значення мови для виховання майбутніх поколінь на чотирьох мовах (українській, польській, німецькій та англійській), зазначивши, що між мовами не має границь; захопили присутніх запальним танцем та піснею.

Завершальним був виступ команди «Світло крізь віки» факультету  історії, педагогіки та психології (спеціальність історія та громадянська освіта) (девіз «Минуле – навчає, майбутнє – виховує»), у якому  аргументували власну емблему: «годинник – плин часу, свічка – світло науки, яке ніколи не згасає, книга – джерело знань» та одяг учасників: «темряву нашого часу освітлюватиме світло вчителя» (білі стрічки на темному одязі). Під супровід гри на сопілці Куциняка Романа учасники розкрили значення своєї спеціальності, адже минуле – навчає, минуле – виховує; рекомендували інтерактивні технології у формуванні громадянської позиції їх майбутніх вихованців; запропонували учасникам розв’язати  кросворд «Минуле вивчаємо»; захопили присутніх спільним виконанням пісні «Педагогіка», у якій «…душа і любов об’єдналася» (автор Куциняк Роман).

Перший та другий етапи відбіркового туру Всеукраїнської студентської олімпіади з «Педагогіки» відбулися в креативній, дружній та теплій атмосфері, яка була наповнена піснями, цікавими флешмобами, інтелектуальними іграми та, іноді, влучним гумором. У таких доброзичливих умовах учасники команд не сприймали один одного як суперників, а, навпаки, налагодили контакти, потоваришували та взаємодоповнювали знання, отримані на заняттях. Вони активно обмінювалися запитаннями і збагачувалися цінним педагогічним досвідом та інформацією, а під час очікування результатів командних виступів зуміли об’єднатися і разом з усіма командами під музичний супровід поспівати українських пісень.

Після усіх виступів члени журі (викладачі кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Пантюк Т.І., Береза С.Б., Гевко О.І, Дудник Н.З., Івах С.М., Надім’янова Т.В., Паласевич І.Л., Яців О.І) підсумували  результати усіх виступів творчого конкурсу «Актуальність моєї педагогічної спеціальності для розбудови освітньої України» і оголосили такі результати: І місце розділили між собою (оскільки виступи усіх цих команд виявилися однаково сильними) команди факультету історії, педагогіки та психології  (спеціальність історія та громадянська освіта) та факультету української  та іноземної філології (спеціальність англійська, німецька, польська, французька мова та література); ІІ місце виборола команда факультету української та іноземної філології (спеціальність українська мова та  література); ІІІ місце було розділено між двома командами факультету  фізики, математики, економіки та інноваційних технологій та факультету здоров’я людини та природничих наук.

У підсумку теоретичних та творчих змагань визначені переможці, які братимуть участь у завершальному турі І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади, який відбудеться у ІІ семестрі. У відбірковому турі І місце вибороли Стефанишин Ярина (ІП–2327Б) та Смутна Марта (АН–2327Б); ІІ місце одержали: Леневич Лілія (ІП–2327Б), Микитин Олеся(УА–2327Б), Яремко Анна (УА–2327Б) та Кандур Софія (АП–2327Б); ІІІ місце посіли: Куциняк Роман (ІП–2327Б), Фанта Анастасія (УА–2327Б), Івасик Вікторія (УА–2327Б), Сосна Ольга-Марія (АН–2327Б), Панчишак Ангеліна (НА–2327Б), Демків Христина  (ІП–2327Б).

Ще раз вітаємо усіх учасників І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади (1 тур) з навчальної дисципліни «Педагогіка» і хочемо відзначити їх ґрунтовну та змістовну як теоретичну, так і творчу підготовку.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors