У межах роботи над проєктом: «Мікрокредити на основі MOOC для професійного розвитку вчителів» (CRED4TEACH) на базі центру післядипломної освіти та доуніверситетської підготовки спільно з Благодійним Фондом «Карітас Самбірсько-Дрогобицької Єпархії УГКЦ», який реалізує проєкт «Реагування на критичне становище ВПО та постраждалого місцевого населення: зміцнення громад у східних та західних областях України» (керівник проєкту Леся Надольська) з 16.09. до 20.09.2024 р. було організовано апробацію програми «Діти з особливими освітніми потребами – теорія і практика корекційної роботи». Мета курсу – допомогти не тільки педагогічним працівникам, а й батькам дітей з особливими освітніми потребами (зокрема з розладами аутичного спектра) організувати партнерську взаємодію та допомогу під час освітнього процесу. Автори-розробники цього модуля – учасники проєкту CRED4TEACH кандидат психологічних наук, доцент Марія Заміщак і кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Леся Перхун.
19 вересня 2024 р. у стінах Франкового університету (в аудиторії 215 – медіастудії, створеній у межах проєкту CRED4TEACH) було проведено воркшоп на тему «Теорія плюс практика дорівнює успіх!». Слухачі програми навчилися практичних прийомів роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, спільно розкрили роль гри як ефективного способу допомогти дітям з аутизмом, що допомагає перейти від самозанурення до реальної взаємодії з іншими людьми. Активно обговорювали як навчити дитину з аутизмом поводитися у соціумі, сенсорно-пізнавальному просторі, як працювати над мовленням і розвитком соціально-побутових навичок, що є надзвичайно актуальними в контексті системного впливу на формування дітей, які мають розлади аутичного спектра. Сподіваємося, що копітка праця учасників проєкту допоможе зреалізувати поставлені завдання і сприятиме ефективній практичній роботі зі студентами, педагогами та батьками, для яких навчання упродовж життя – це процес постійного зростання як загальноосвітнього, так і професійного задля власних потреб і потреб суспільства.














