Семінар «Педагогіка партнерства: зарубіжний досвід та перспективи» на кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти

На кафедрі загальної педагогіки та дошкільної освіти відбувся науково-методичний семінар «Педагогіка партнерства: зарубіжний досвід та перспективи», на якому були присутні студенти спеціальності «Дошкільна освіта», а також викладачі кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти. Зі вступним словом виступила кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Оксана Гевко, яка була організаторкою та модераторкою цього семінару.

Студенти другого курсу (спеціальність «Дошкільна освіта») під час семінару проаналізували партнерські моделі та інноваційні методи забезпечення дошкільної освітиу різних країнах, зокрема у Сполучених штатах Америки, Бельгії, Швецарії, Італії, Данії, Франції, Німеччині та інших країнах.

Цікавими та змістовними були презентації «Особливості функціонування американської партнерської моделі» (Василина Богонос, Іванна Лисак, студентки групи ДО-2327Б1 (ФІПП)); «Основні риси партнерської моделі дошкільного виховання (Бельгія, Швейцарія, Італія)» (Анна Неспляк, Яна Копильчак) студентки групи ДО-2327Б1 (ФІПП); «Сутність та особливості французької та німецької партнерської моделі» (Наталія Ілик, студентка групи ДО-2327Б2 (ФІПП) та Соломія Лященко, студентка групи ДО-2327Б1 (ФІПП)).

На завершення усі учасники науково-методичного семінарузахопливо провели дискусію «Інвестиції у майбутнє: який цінний досвід варто
взяти для педагогічного озброєння», де обґрунтували реалізацію дошкільної освіти в європейських країнах через ранню освіту та догляд за молодшими дошкільниками, про обов’язковістьу більшості країн відвідування закладу дошкільної освіти протягом одного-двох років перед школою, про відповідальність за таке відвідування батьків; про створення комфортних умов в освіті, функціонування приватних закладів та вплив муніципалітетів на здобуття дітьми дошкільної освіти, партнерську співпрацю освітянських закладів з батьками, різними установами та організаціями; здійснили порівняльну характеристику із освітою в Україні, а також поділилися досвідом, який студенти отримали під час навчання та під час проходження педагогічної практики у закладах дошкільної освіти протягом семестру.

У теплій доброзичливій обстановці відбувся обмін думками, пролунали позитивні відгуки учасників семінару.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors