Упродовж 2024/2025 навчального року було проведено анкетування здобувачів вищої освіти за освітньою програмою «Середня освіта (Природничі науки)» та стейкхолдерів з метою виявлення рівня обізнаності та ставлення до принципів академічної доброчесності; оцінювання якості викладання навчальних дисциплін та виявлення можливостей удосконалення освітнього процесу.
Результати опитування засвідчили, що більшість студентів добре розуміють сутність академічної доброчесності, визнають її важливість для якісної освіти та майбутньої професійної діяльності. Водночас окремі аспекти процедур потребують додаткового інформування студентів для забезпечення їх повного розуміння та ефективного застосування на практиці.
Більшість студентів високо оцінили професійну компетентність викладачів, їхню готовність до співпраці, доступність викладу матеріалу та використання сучасних методів навчання. Респонденти також зазначили, що отримують чітку інформацію про критерії оцінювання і задоволені доступом до інформаційних ресурсів з дисциплін.
З метою вдосконалення змісту та підвищення ефективності реалізації освітньої програми «Середня освіта (Природничі науки)» було проведено опитування роботодавців, які є потенційними споживачами результатів освітньої підготовки.
Більшість роботодавців позитивно оцінили рівень фахової підготовки випускників, їхню теоретичну обізнаність та готовність до практичної діяльності. Особливо відзначено вміння застосовувати сучасні педагогічні технології, інтерактивні методи навчання та цифрові інструменти в освітньому процесі. Високою є оцінка комунікативних умінь випускників, їхньої здатності працювати в команді та налагоджувати взаємодію з учнями й батьками.
- Результати анкетування роботодавців щодо підготовки фахівців за освітньою програмою Середня освіта (Природничі науки) другого (магістерського) рівня вищої освіти
- Результати опитування здобувачів освітньої програми Середня освіта (Природничі науки) для удосконалення її якості (2024/2025 н.р.)
- Про результати опитування здобувачів освітньої програми середня освіта (природничі науки) щодо академічної доброчесності (2024/2025 н.р.)
- Результати опитування здобувачів освітньої програми Середня освіта (природничі науки) щодо якості викладання навчальних дисциплін (2024/2025 н.р.)
- Анкета для роботодавців
- Анкета щодо академічної доброчесності
- Анкета щодо викладання освітніх компонентів