Цікаво та захопливо проходять заняття на факультеті історії, педагогіки та психології. Зокрема, студенти груп ДО-2327Б1 та ДО-2327Б2 в межах дисципліни «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» (лекторка − доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Оксана Гевко) підготували креативні навчальні заняття для дітей дошкільного віку, які обговорювалися, модифікувалися та шліфувалися в рамах семінарського заняття шляхом спільної роботи з одногрупниками.
Анна Несплякпідготувала заняття «В гостях у зайчика», де «дошкільники» (у даному випадку самі студенти цієї групи) ознайомлювалися із геометричними формами, величиною, кольором фігур; порівнювали та підраховували кількість фігур; подорожували із сонечком та відшукували йому промінці (довші та коротші); будували зайчику хатинку із геометричних фігур.
З арифметичними задачами ознайомила присутніх Уляна Монастирська, зокрема, найцікавішими виявилися ігри-задачі «Чарівні мішечки з цифрами», «Гра з паличками», «Камінці у скриньці», «Прищіпки на мотузці», «Гудзики в коробці», казочка-задача «Як Лисичка вчилася».
Катерина Михайлечкозаінтригувала присутніх незвичайною подорожжю у «Геометричне містечко», познайомила із казковими героями – геометричними фігурами, навіть розповіла цікаву казку про них. «Діти» навчалися рахувати не тільки самі геометричні фігури, а також їх сторони, кути, порівнювати та спів ставляти їх, «розселяли» фігури у геометричних будиночках, відгадували за картинкою на яку фігуру вона схожа, а також грали у цікаві ігри: «Безкутна вулиця», «Домалюй».
Заняття із формування часових уявлень та орієнтування в часі для старших дошкільників провела Олеся Полиняк. Вона продемонструвала різні види годинників, використовуючи під час своєї розповіді загадки, приказки; пояснювала, як плине час; який час показує годинна, хвилинна, секундна стрілка, швидкість руху кожної з них; навчала визначати час, під час виконання певної роботи (складати геометричні фігури з паличок, з камінчиків); провела ігри «Котра година», «Що робить наш казковий герой –Петрик о певній годині»; стимулювала «дітей» цінувати свій час.
Яна Копильчакпідготувала цікавий роздатковий матеріал та провела із студентами дидактичну гру «День, ніч», завдяки чому «дошкільнята» могли: розрізняти та називати відрізки доби (ранок, обід, вечір, ніч), розглядаючи підготовлені малюнки, розповідати, який вид діяльності відбувається у певну частину доби; проведення різних свят, традицій та звичаїв у певну пору року (Різдвяний вертеп, Свято матері тощо).
Із використанням елементів народної математики для старших дошкільників ознайомила Іванна Лисаку занятті «Подорож у країну народної математики», де «діти» мали можливість вправлятися у кількісній та парній лічбі, у вимірюванні речовин народними мірками; згадували казки, приказки, загадки, у яких зустрічаються числа; використовували народні мірки у «підгодівлі домашньої птиці та інших тварин»; визначали, на скільки вистачить їжі; «заготовляли овочі на зиму».
Заняття «Фігурки навколо нас» провела Соломія Кордіяка(гр. Б1). Студенти під її керівництвом знаходити зображення на картинках, в аудиторії предмети, які схожі на певну геометричну фігуру; грали гру «Хто швидше підійде до названої фігури», а також відгадували фігурки, які по черзі витягували з коробки.
Під час кожного із занять студенти проводили адаптивні, відпочинкові, лічильні, інформаційні фізкультхвилинки, гімнастику-ігри тощо (як і належить дітям дошкільного віку з зміни діяльності та емоційного розслаблення).
Після кожного студентського заняття ми спільно проводимо рефлексію, виявляючи як сильні, так і слабкі сторони, а також ініціюємо пошук шляхів для подальшого вдосконалення та збагачення кожної проведеного заняття чи активності.
Оксана Гевко, доцентка кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти











