У Стамбулі (Туреччина) 8 жовтня розпочала роботу міжнародна конференція STAR GLOBAL CONFERENCE 2025, яка об’єднала дослідників і освітян з усього світу (43 країни!) задля розвитку науки без кордонів. Захід такого рівня – це чудова можливість представити свій досвід, поділитися ідеями і надихнутися досвідом колег з усього світу.
Під час панельної сесії свої напрацювання представили науковці Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка – проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та інформаційної діяльності, доцент Ігор Гриник, завідувач кафедри математики та економіки доцент Тарас Війчук, доцентка кафедри математики та економіки Христина Войтович і доцентка кафедри біології та хімії Наталія Гойванович.
Доцентка Христина Войтович спільно з доценткою Наталією Гойванович та проректором Ігорем Гриником представили результати роботи за проєктом Erasmus+ CRED4TEACH у доповіді «Piloting Micro-credentialsin Ukraine. Strengthening Teacher Professional Development and Lifelong Learning». У своєму виступі вона акцентувала увагу на основних етапах роботи над визнанням мікрокваліфікацій в Україні, запуску чотирьох пілотних програм та залученні до них понад 360 вчителів. Оскільки Туреччина є одним із лідерів упровадження мікрокваліфікацій для професійного розвитку у світі, обмін досвідом із турецькими фахівцями є надзвичайно цінним для інтеграції української освіти у європейський простір.
Доцентка Наталія Гойванович представила результати партнерства університету з місцевими громадами у доповіді «Driving Sustainable Developmentof Local Communities in Ukraine: The Role of University – SMART City Partnerships». Вона наголосила на розробці стратегій сталого розвитку регіону та впровадженні інноваційних рішень у громадах для ефективного контролю за станом довкілля. Ця тема викликала жвавий інтерес, адже посилення ролі університетів у відбудові та сталому розвитку громад є одним із ключових пріоритетів для сучасної України.
Під час доповіді Тараса Війчука було представлено результати дослідження, присвяченого впливу цифрових технологій на успішність школярів. На основі міжнародних публікацій і власних даних автори проаналізували, як використання смартфонів, комп’ютерних ігор та інших цифрових пристроїв впливає на когнітивні можливості й навчальні результати підлітків.
Науковці Дрогобицького університету вдячні організаторам конференції, зокрема STAR Scholars Network та Istanbul Aydın University, за створення унікальної платформи для діалогу та співпраці. Участь у таких заходах дозволяє не лише гідно представити українську науку на міжнародній арені, але й збагатитися передовими ідеями для подальшого розвитку освіти та громад в Україні.



