13 листопада 2025 року на факультеті здоров’я людини та природничих наук відбувся захист педагогічної практики студентів спеціальностей 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) та 014 Середня освіта (Природничі науки). З метою належної організації та проведення захисту виробничої практики була створена комісія. До складу комісії (Розпорядження № 08-Д-62 від 21.10.2025 р.) увійшли: Григорій КОССАК – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри біології та хімії, факультетський керівники практики, голова комісії; Ірина БРИНДЗЯ – кандидат біологічних наук, завідувач кафедри біології та хімії, вчитель природознавства, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Стебницького ліцею №7; Лілія КРОПИВНИЦЬКА – кандидат технічних наук, доцент кафедри біології та хімії; Світлана БІЛОЗЕРСЬКА – кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології; Мар’яна ЛЯХОВИЧ – вчитель біології, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель ліцею №3 імені В’ячеслава Чорновола (за згодою). Цей захід став важливою подією у професійному становленні майбутніх педагогів, адже саме практика дає можливість реалізувати здобуті під час навчання знання та уміння в реальних умовах освітнього процесу. Під час захисту студенти представили результати своєї діяльності, яку вони здійснювали упродовж шести тижнів – з 29 вересня по 9 листопада 2025 року – у закладах загальної середньої освіти. У своїх звітах вони відобразили різноманітні аспекти педагогічної роботи, зокрема: розроблення конспектів уроків; проведення навчальних занять із використанням сучасних методів і технологій навчання; організацію виховних годин і позакласних заходів природничого спрямування. Під час проходження педагогічної практики здобувачі освіти набули цінного досвіду взаємодії з учнями та організації навчально-виховного процесу. Результати захисту педагогічної практики студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти підтвердили високий рівень сформованості їхніх професійних знань, умінь і навичок. Підсумки практики засвідчили готовність майбутніх учителів до педагогічної діяльності та їхню здатність успішно реалізовувати здобуті компетентності у закладах освіти.




