Традиційно на початку травня (5-12 травня) студенти – майбутні вчителі географії, біології та основ здоров’я кафедри медико-біологічних дисциплін, географії та екології факультету здоров’я людини та природничих наук пройшли перший етап навчальної фізико-географічної практики. Керівниця практики – доцентка кафедри медико-біологічних дисциплін Надія Стецула.
Навчальна фізико-географічна практика є підсумковим видом освітньої діяльності й комплексною за сутністю, охоплюючи весь спектр здобутих студентами раніше знань із профільних дисципліндля здобувачів першого курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньої програми Середня освіта (Географія, біологія та здоров’я людини).
Навчальна практика передбачає знання фізико-географічних особливостей досліджуваної території; методів польових фізико-географічних досліджень, алгоритму дослідження природно-територіальних комплексів та фізико-географічних ознак та відмінностей рівнинних, передгірських та гірських територій України, а також методики збору та обробки первинної фізико-географічної інформації. Практикування таких навичок і поглиблення фізико-географічних знань у маршрутних умовах є найоптимальнішим засобом практичного складника географічної освіти.
Для досягнення мети та освітніх завдань практики маршрутні спостереження та дослідження студенти вивчали на територіях: дендрологічного парку місцевого значення в Україні – «Екопарк студентський» (м. Дрогобич), смт. Східниця, с. Сопіт – Сопітський водоспад в українських Карпатах (у Сколівських Бескидах) та Державного історико-культурного заповідника «Тустань» (с. Урич).
Такий маршрут дав змогу ознайомитися з природними, природно-історичними та природно-господарськими особливостями гірських територій, провести польові спостереження за змінами ландшафтних комплексів у широтній зональності і висотній поясності та вивчити гірські фізико-географічні умови та різноманіття гірських природно-територіальних комплексів.






