Наукові дослідження здобувачів спеціальності Середня освіта (Інформатика)

На кафедрі фізики та інформаційних систем сприяють проведенню наукових досліджень здобувачами. Так, студентка 4-го курсу бакалаврату Вікторія Квецко виступила на науково-методичному семінарі кафедри з доповіддю «Ментальна арифметика як основа формування професійних компетентностей майбутнього вчителя інформатики та математики»

У сучасному освітньому просторі інтеграція інноваційних методик стає необхідністю. Ментальна арифметика як методика розвитку швидкого мислення, логіки та концентрації відкриває широкі перспективи для підготовки майбутніх педагогів, зокрема вчителів інформатики та математики.

Студентка продемонструвала глибоке розуміння міжпредметних зв’язків, адже ментальна арифметика дозволяє поєднувати математику, інформатику, фізику та навіть мовознавство, формуючи навички, необхідні для роботи з великим обсягом даних, алгоритмами та аналізом. Вона розвиває здатність вирішувати задачі швидко та ефективно, що є невід’ємною частиною роботи сучасного вчителя.

Під час доповіді було акцентовано увагу на ключових перевагах методики: розвиток когнітивних здібностей, підвищення мотивації учнів і формування впевненості у власних знаннях. Для майбутніх вчителів — це можливість зробити навчання цікавим і доступним, що відповідає запитам покоління цифрової ери.

Наприкінці доповіді Вікторія Квецко навела поради для розвитку навичок ментальної математики.

Доповідачку просили продемонструвати навички ментальної математики на власному досвіді, не тільки виконуючи арифметичні дії над числами, але й такі як грати в шахи без дошки, різного роду арифметичні головоломки.

Підсумовуючи почуте, учасники семінару зробили висновок, що ментальна арифметика – це більше, ніж рахунок у думці, це крок до всебічного розвитку професійних компетентностей, які допоможуть учителям створювати сучасний інноваційний освітній простір.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors