23 січня відбулася нарада, присвячена педагогічній практиці студентів спеціальності Середня освіта (Інформатика), які готуються стати вчителями інформатики та математики. На нараді були присутні факультетський керівник практики спеціальностей Середня освіта (Інформатика) та Комп’ютерні науки, гарант освітньої програми Середня освіта (Інформатика, математика) Оксана Сікора, завідувачка виробничої практики Анна Карпин,куратор групи ІН-2125Б Тетяна Вдовичин.
Учасники обговорили ключові аспекти організації практики, зокрема вибір шкіл, взаємодію з керівниками закладів освіти, методичну підтримку студентів.Зосереджено увагу на правильному оформленні документації практики: планів-конспектів уроків, звітів, виховних заходів, щоденників практики та інших обов’язкових документів. Було наголошено на важливості дотримання стандартів, а також на використанні цифрових інструментів для спрощення процесу підготовки та аналізу документації. Такий підхід сприятиме підвищенню якості практичної підготовки студентів та їхньої готовності до професійної діяльності.
Особливу увагу було приділено підготовці майбутніх учителів до використання інноваційних підходів у навчанні, таких як інтеграція штучного інтелекту, створення інтерактивного контенту та застосування практичних методів оцінювання знань учнів. Також підкреслювалося, що студент повинен вміти ефективно поєднувати математику й інформатику у своїй роботі, демонструючи міжпредметні зв’язки та інтегрований підхід до навчання. Нарада стала платформою для обміну думками та ідеями, які сприятимуть вдосконаленню педагогічної підготовки студентів.
Водночас було підкреслено значення емоційного складника практики: отримання студентами задоволення від взаємодії з учнями, переймання ролі вчителя та усвідомлення відповідальності за навчальний процес. Спілкування з учнями та занурення у професійну діяльність дають студентам безцінний досвід, який формує їхню педагогічну майстерність і надихає на подальший розвиток у професії.

