У межах вивчення навчальної дисципліни «Практикум з психологічної діагностики» студенти-магістри відвідали КУ «Трускавецький Інклюзивно-Ресурсний Центр». Метою візиту було ознайомлення з сучасними психодіагностичними методиками, які застосовуються для визначення рівня інтелектуального розвитку та особливостей психічного розвитку дітей.
Під час зустрічі фахівець (консультант) центру Лідія Гулич — випускниця факультету психології нашого університету — представила студентам низку стандартизованих методик:
- WISC-IV (Шкала Векслера для дітей – IV видання) та Leiter-3 (Шкала продуктивності Лейтера – 3 видання) — для оцінки інтелектуального рівня дитини;
- PEP-3 та CASD — для визначення особливостей розвитку дітей із розладами аутистичного спектра;
- CONNERS-3 — опитувальник для діагностики особливостей поведінки та емоційного стану дітей.
Студенти мали змогу ознайомитися не лише з методиками, а й з особливостями написання психологічного висновку комплексної оцінки дитини, що є важливим складником практичної підготовки майбутніх психологів.



