Меню

«

»

Круглий стіл зі стейкхолдерами на факультеті здоров’я людини та природничих наук

8 грудня 2022 року на факультеті здоров’я людини та природничих наук відбувся круглий стіл зі стейкхолдерами на платформі Zoom. На заході було обговорено освітні програми для підготовки фахівців першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти: «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини, хімія)», «Середня освіта (Хімія, інформатика)», «Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)», «Середня освіта (Хімія)», «Середня освіта (Природничі науки)», «Біологія». У круглому столі взяли участь стейкхолдери: працедавці, академічна спільнота, випускники і гаранти освітніх програм.

Активну участь в обговоренні якості освітніх програм та їх компетентностей взяли вчителі-методисти закладів загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Львівщини і представники академічної спільноти (Г. Марчук, О. Шаповаловський, І. Татомир, О. Костецька, І. Бриндзя, Н.Чайковська, І. Лучка). Вони високо оцінили якість освітніх програм і рівень практичної підготовки здобувачів.

Більшість учителів наголошували на нових методах і формах навчання в умовах Нової української школи, й необхідності перегляду змісту методичних дисциплін. Стейкхолдерів також зацікавила освітня програма «Середня освіта (Природничі науки)», оскільки у нашому регіоні немає вищих навчальних закладів, які готують спеціалістів для викладання інтегрованого курсу «Природничі науки».

В обговоренні освітніх програм взяли участь представники науково-дослідних установ (В. Каплінський, Н. Голуб, Т. Прийма), які відзначили практичні уміння здобувачів і запропонували розширити кількість кредитів виробничої практики для формування професійних компетентностей.

Активними учасниками в обговоренні освітніх програм стали наші випускники, які працюють у закладах загальної середньої освіти регіону (А. Скільська, В. Стельмах, О. Росоловська, М. Барзух, А. Янишин, В. Медвідь). Вони відзначили, що їм достатньо сформованих програмами компетентностей. З 2022 року у середніх школах розпочалося навчання відповідно до компетентностей НУШ (програми «Природничі науки» чи «Пізнаю світ») і випускники пропонують ввести окремі компетентності в обов’язкових компонентах освітніх програм, присвячені компетентнісному навчанню, формальному оцінюванню й укладанню освітніх програм.