Академічна доброчесність як складова освітнього процесу

13 жовтня на факультеті історії, педагогіки та психології відбулася пізнавальна лекція на тему «Академічна доброчесність як актуальна потреба сучасності» для студентів, які навчаються за спеціальностями А6 Спеціальна освіта «Логопедія», І 10 Соціальна робота та консультуваннята 053 Психологія.

Заняття провела  доцентка кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Мар’яна Гринців, яка детально ознайомила студентів із поняттям академічної доброчесності, її принципами та значенням у професійному становленні майбутніх фахівців.

Під час лекції студенти детально обговорили основні види порушень академічної доброчесності – плагіат, фабрикація та фальсифікація результатів дослідження, списування, використання сторонньої допомоги. Окрема увага зверталася   на практичні аспекти дотримання доброчесності під час виконання навчальних   завдань, підготовки курсових робіт та участі в наукових заходах.

Лекторка наголосила на тому, що академічна доброчесність – це не лише вимога сучасної освіти, а й важлива складова формування особистої відповідальності, професійної етики та довіри в академічному середовищі.

Лекція сприяла формуванню у студентів усвідомленого ставлення до власного навчання та розуміння цінності чесності й самостійності у здобутті знань.

Обговорення цієї актуальної проблеми відбулось за активної участі та зацікавленості усіх присутніх на зустрічі студентів. В подальшому такі зустрічі з обговорення актуальних питань дотримання доброчесності у навчанніта наукових дослідженнях буде продовжено.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors