На факультеті початкової освіти та мистецтва відбулися захисти практик:
• 20.11.2025 р. ‒ навчальна (пропедевтична) практика у студентів 4 курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання; група МЗ-2226Б. Спеціальність 014 Середня освіта (Музичне мистецтво);
• 25.11.2025 р. ‒ виробнича (виконавська) практика у студентів 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання; група ММ-2425М. Спеціальність 025 Музичне мистецтво;
• 27.11.2025 р. ‒ виробнича (педагогічна) практика у закладах загальної середньої освіти у студентів 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання; група МЗ-2425М. Спеціальність 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво);
• 27.11.2025 р. ‒ виробнича (педагогічна) практика у закладах фахової передвищої освіти у студентів 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання; група МЗ-2425М. Спеціальність 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво);
• 27.11.2025 р. ‒ виробнича (педагогічна) практика у закладах початкової мистецької та фахової передвищої освіти у студентів 2 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання; група ММ-2425М. Спеціальність 025 Музичне мистецтво.
Студенти ефективно пройшли навчальну (пропедевтичну) та виробничі (педагогічні) практики в закладах загальної середньої освіти та закладах фахової передвищої освіти, отримавши можливість зануритися в реальний освітній процес. Під час практик вони спостерігали за роботою досвідчених педагогів, брали участь у проведенні занять, вивчали особливості організації освітнього середовища та налагоджували взаємодію з учнями й студентами. Такий досвід дозволив майбутнім фахівцям поглибити свої професійні компетентності, удосконалити методичні навички та сформувати впевненість у власних педагогічних здібностях.
Результати захистів практик засвідчили, що студенти продемонстрували високий рівень відповідальності, уміння аналізувати власну діяльність та робити фахові висновки. Вони успішно представили напрацьовані матеріали, показали здатність застосовувати сучасні освітні методики та творчо підходити до вирішення педагогічних завдань. Отримані результати підтверджують їхню готовність до подальшої професійної діяльності та становлення як кваліфікованих педагогів.










