Тренінг «Батьківство без стресу» у Львові

Викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти ДДПУ ім. І. Франка Ігор Зубрицький  30 жовтня-1  листопада брав участь у триденному тренінгу «Батьківство без стресу: особливості впровадження програми з розвитку виховного потенціалу батьків та осіб, які їх замінюють, у часи невизначеності», який відбувся у м.Львові.

Метою заходу було підвищення готовності та розвиток компетентностей психологів та фахівців із соціальної роботи щодо впровадження програми позитивного батьківства у громадах, зокрема в умовах воєнного часу.

Програма тренінгу передбачала опрацювання сучасних підходів до формування здорової прив’язаності, особливостей сприйняття та подолання стресу дітьми й дорослими, а також ефективних стратегій виховання без насильства. Теоретичну основу становили теорія прив’язаності, модель стресу та методи когнітивно-поведінкового втручання (КПТ).

Упродовж трьох днів учасники працювали в інтерактивному форматі: виконували практичні вправи, відпрацьовували навички конструктивної взаємодії з батьками, управління емоціями, вирішення конфліктів і підтримання власної психологічної стабільності. Окремі модулі були присвячені питанням булінгу, сексуального виховання, розвитку емпатії та використанню мови прийняття у спілкуванні між батьками та дітьми.

Серед учасників заходу була також Оксана Пштур – випускниця ОПП «Соціальна педагогіка» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка нині працює соціальним педагогом Комунального закладу «Ліцей «Престиж» м. Самбора Самбірської міської ради Львівської області».

Тренінг проводили Надія Когутяк та Володимир Мицько – кандидати психологічних наук, доценти, тренери проєкту психологічної підтримки «ПОРУЧ» ГО «ВГЦ “Волонтер”».

Подія відбулася в межах проєкту, який реалізується ЮНІСЕФ разом із Львівським центром соціальних послуг і реабілітації «Джерело» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW в рамах національної програми ЮНІСЕФ «Кращий догляд для кожної дитини».

Отримані знання та набуті практичні компетентності сприятимуть ефективності подальшої професійної діяльності – у роботі зі здобувачами освіти, родинами та дітьми, які потребують соціально-педагогічної підтримки, а також у процесі викладання навчальних дисциплін «Соціальна профілактика» та «Актуальні питання соціальної роботи», зміст яких передбачає опрацювання сучасних підходів до розвитку батьківського потенціалу та формування життєстійкості особистості.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors