Поєднання теорії та практики на дисципліні «Педагогіка»

Студенти факультету початкової освіти та мистецтва О–2327 Б та Х – 2327 Б разом із доценткою кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Оксаною Гевко впроваджують теоретичні знання дисципліни «Педагогіка» у практичній реалізації через проведення цікавих виховних заходів.

Олександра Вороніна запропонувала виховну годину «Здоровий спосіб життя». Метою заходу було ознайомлення учнів з основними правилами здорового способу життя, формування відповідального ставлення до власного здоров’я, мотивація до впровадження корисних звичок у повсякденне життя. Для кращого засвоєння матеріалу використовувалися елементи інтерактивного навчання: виконувалися пізнавальні, рухові вправи, повідомлялися цікаві факти, винаходи, ідеї, проводилися ігрові завдання «Асоціативний ряд», «Правильне харчування», «Спорт та гігієна», «Відмова від шкідливих звичок», «Додай потрібне слово» та вікторини «Корисно-шкідливо», «Правила здорового способу життя», які сприяли активному залученню студентів, закріпленню знань і розвитку інтересу до теми. Заняття супроводжувалося використанням презентаційних матеріалів, що зробило подачу інформації більш наочною та доступною.

Ірина Кузів провела інтерактивну бесіду-треніг «Цифрове благополуччя». Учасники мали можливість ознайомитися з поняттями цифрового благополуччя, вигорання та інтернет-залежності, вчилися аналізувати статистичні дані цифрової залежності та контролювати власну поведінку, а також шукали баланс між віртуальним і реальним життям. Заняття включало вправу самоспостереження «Перевір себе», обговорення життєвих ситуацій. Під керівництвом Ірини Кузів студенти були залучені до створення спільних «Сходинок допомоги», детально обговорюючи сенс та доцільність порад, що допоможуть позбутися залежності від ґаджетів. Також захопливим та повчальним було спільне заповнення «Колеса цифрового балансу».

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors