Методичний міст об’єднав освітян: викладачів кафедри медико-біологічних дисциплін, географії та екології та вчителів Стебницької гімназії №11

В рамах роботи наукового студентського гуртка з методики навчання географії «Сучасний вчитель» (керівниця – доцентка Надія Стецула) та профорієнтаційної роботи кафедри медико-біологічних дисциплін, географії та екології (завідувач Віталій Філь) на факультеті здоров’я людини та природничих наук ДДПУ імені Івана Франка відбулася зустріч із учнями Стебницької гімназії № 11 імені Тараса Зозулі (вчителька географії та біології Уляна Холодова та вчителька інформатики Маріанна Вишневська). Члени гуртка – студенти 4 курсу групи ГБ-2125Б спеціальності 014 Середня освіта (Географія йбіологія та здоров’я людини) Андрій Білик, Віталіна Бецин, Анастасія Косик провели для учнів урок-практикум «Формування геопросторової компетентності». На часі це одне із найважливіших завдань сучасного вчителя географії. Учень з потужним географічним компетентнісним потенціалом знає і розуміє як застосовувати знання в освітніх ситуаціях і в майбутньому у виробничій діяльності.

Під час заняття майбутні вчителі географії, біології та здоров’я людини розкрили учням переваги глобуса як незамінного засобу навчання географії та сформували в учнів вміння за допомогою глобуса відтворювати добовий рух Землі навколо своєї осі, відпрацювали методичні прийоми «Емоційний ефект» й «Орієнтування глобуса» та продемонстрували особливості Земної поверхні – її крутизну шляхом ортодромії. Школярі вибирали маршрути подорожі, визначили траєкторію свого руху на карті й глобусі, побачили відмінності свого шляху та переконались, що глобус є джерелом реального їх переміщення.
Практикум проходив у природній атмосфері тепла, довіри, взаємоповаги та емоційного комфорту, де кожен з учнів мав можливості проявити себе. Гімназисти працювали активно та старанно для отримання нового практичного досвіду, ставили питання та одержували відповіді, брали участь у дискусії, висловлювали власні думки. Для студентів це практика і досвід, які забезпечать формування їх професійної самостійності, здатності до творчого вирішення освітніх завдань з початком трудової діяльності. Вчителі школи Уляна Холодова, Маріанна Вишневська та доцентка Надія Стецула обговорили напрями та шляхи подальшої співпраці.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors