2 квітня на базі навчально-наукової лабораторії сучасної початкової освіти відбулася у форматі тренінгу-інтенсиву звітна (не)конференція «Формування професійного світогляду студентів у процесі практичної підготовки» за результатами проходження виробничої (педагогічної) практики студентами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальностей 013 «Початкова освіта» та 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)».
Керівниця практики доцентка Леся Колток акцентувала увагу на важливості практичної підготовки майбутнього педагога, на врахуванні компетентнісного та практико-орієнтованого підходу у формуванні вчителя нової генерації, висококваліфікованого фахівця, який зможе адаптуватися до швидких змін сучасного світу.
На заході була створена комфортна атмосфера спілкування та взаємодії. Студенти в групах складали хмари слів на тему «педагогічна практика», ділилися враженнями від проходження практики, демонструючи яскраві презентації та відеоролики, працюючи у групах, обговорювали питання, що стосувалися позитивних сторін педагогічної практики та труднощів, які виникали у процесі її проходження. Студенти аналізували свою діяльність під час тренінгу-інтенсиву крізь призму формування ключових навичок ХХІ століття, і дійшли до висновку, що саме вчитель є ключовою особою у процесі формування сучасної особистості.
У підсумковій частині тренінгу, одягнувши капелюхи (6 капелюхів де Боно), учасники акцентували увагу на важливості практичної підготовки студентів педагогічних спеціальностей у процесі підготовки сучасного вчителя Нової української школи.




