12 лютого у межах співпраці із КЗ ЛОР «Бориславський мистецький ліцей» на базі навчально-наукової лабораторії сучасної початкової освіти доценти кафедри педагогіки та методики початкової освіти Оксана Жигайло, Леся Колток та Світлана Луців провели науково-практичний семінар «Педагогічні умови формування критичного мислення учнів в освітньому процесі початкової школи».
З вітальним словом до учасників семінару звернулася заступниця декана з навчальної роботи та міжнародної співпраці Олена Кравченко-Дзондза, наголосивши на актуальності проблеми формування критичного мислення в учнів початкових класів.
Основним завданням заходу було довести важливість розвитку критичного мислення сучасної особистості і його значенні для успішної соціалізації у суспільстві. Акцентувалася увага на доцільності відкритих запитань, як важливої складової формування критичного мислення. Учасники семінару аналізували основні методи і педагогічні інструменти, які сприяють формуванню критичного мислення у молодших школярів. Працюючи над такими вправами як «Ромашка Блума», «Дерево рішень», «Передбачення» та «6 капелюхів де Боно», учасники семінару мали змогу на практиці переконатися у дієвості інструментів формування критичного мислення.
Викладачі кафедри представили методичні рекомендації для вчителів щодо впровадження технології критичного мислення у освітній процес початкової школи. Під час проведення заходу було проаналізовано різні стратегії, що можуть бути впроваджені в освітній процес початкової школи, щоб допомогти школярам стати не лише споживачами знань, але й їх активними творцями. Увага до деталей і готовність експериментувати з новими підходами можуть стати запорукою успіху у вихованні свідомої молоді.




