Підсумки участі викладачів університету в Міжнародній програмі з дитячої реабілітації

2 квітня 2021 р., в рамках реалізації проєкту Erasmus+ KA2 “UKROTHE” STUDY PROGRAMME OCCUPATIONAL THERAPY IN UKRAINE, закінчилася двотижнева Міжнародна онлайн програма з дитячої реабілітації 2021 / «International Module on Paediatric Rehabiliation 2021». Учасником програми була команда “UKROTHE”, в яку входили четверо викладачів університетів-партнерів, серед яких ДДПУ імені Івана Франка представляли доцент Ніна Грибок та старший викладач Юрій Рогаля; а також працівники центру відновного лікування «Модричі» та товариства «Карітас» Самбірсько-Дрогобицької єпархії. Загалом у програмі брали участь 70 студентів та фахівців у галузі фізичної реабілітації з одинадцяти країн: Австрії, Бельгії, Іспанії, Норвегії, Росії, Сурінаму, США, Туреччини, Фінляндії, Франції та України.

Міжнародна програма з дитячої реабілітації була створена за ініціативи Гентської університетської асоціації та Центру реабілітації дітей Університетської лікарні м. Гент (Бельгія). Метою цього модуля були двотижневі інтенсивні тренінги у галузі педіатричної реабілітації, а також культурний обмін між студентами, викладачами та фахівцями. В програмі модуля була також запланована презентація від команди “UKROTHE” про сучасний стан реабілітаційної допомоги в Україні — «Health care and rehabilitation in Ukraine».
Головним завданням модулю була командна робота над реальним випадком захворювання дитини, що перебувала на лікуванні у педіатричній клініці Гента. Перший етап роботи передбачав збір інформації про захворювання дитини та її реабілітацію з використанням наукової літератури, матеріалів лекцій, що читалися на курсі, проведених практичних занять, а також прямого спілкування із спеціалістами, що займалися відновним лікуванням дитини. В подальшому необхідно було підібрати оцінювальні тести, встановити реабілітаційний діагноз згідно МКФ (Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності і здоров’я), сформулювати короткострокові та довгострокові цілі реабілітації, розробити індивідуальну програму реабілітації, що включала ерготерапевтичні та фізіотерапевтичні інтервенції.
У п’ятницю, 2 квітня, команда представила у вигляді презентації результати своєї роботи над даним кейсом, отримавши схвальні відгуки та позитивні оцінки від організаторів програми.