Бутиріна М., Новолаєв А. Шляхи
попередження «професійного вигорання» педагогів
|
265
|
Вайнола Р., Чжан С. Формування
етнічної толерантності студентської молоді в системі виховної роботи вищого
навчального закладу
|
271
|
Веселовський
А., Редчиць В., Ільчишин
І. Окремі напрями професійної підготовки фахівця фізичної культури у світлі
вимог сьогодення
|
277
|
Гриб’юк О., Юнчик В.
Дослідницький підхід у навчанні з використанням системи динамічної математики
GeoGebra
|
284
|
Довбня Л. Рідна мова як
навчальна база для білінгвальної освіти:
транспозиція та інтерференція
|
299
|
Евтифіев
А. Особливості системи професійної підготовки суддів зі спортивної боротьби
|
305
|
Єрьоменко
О. Психолого-педагогічний супровід студентів з особливими потребами у вищих
навчальних закладах
|
313
|
Жукова О. Ігрові
технології як засіб професійного самовизначення особистості
|
321
|
Жуковський
В., Махлюк В. Організаційно-педагогічні засади
діяльності Острозької академії XVI – XVII ст.
|
329
|
Задільська
Г. Особливості методики навчання презентаційних вмінь студентів мовних спеціальностей
|
339
|
Когут У. Теоретичні
засади використання систем комп’ютерної математики у навчанні дослідження
операцій майбутніх бакалаврів інформатики
|
345
|
Копилова С. Теоретичні
основи організації спілкування у професійній підготовці магістрів соціальної
роботи
|
355
|
Костіна
В. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до
роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю
|
363
|
Красницька
О. Середовище інтернатного закладу спортивного профілю: деприваційний
аспект
|
371
|
Малашевська
І. Методичний аспект саногенно-особистісної
парадигми музичної освіти дошкільників і молодших школярів
|
378
|
Михалюк
А. Педагогічна модель формування виконавської культури майбутніх учителів
музики засобами українського фортепіанного мистецтва
|
385
|
Мусієнко
О., Лемешко О., Самойлик С. Роль фізичної культури
і спорту у формуванні духовної складової особистості
|
391
|
Попадич О., Ваколя З. Розвиток
моральних цінностей іноземних студентів в умовах формування правової
свідомості
|
400
|
Преснер
Р. Форми освіти дорослих у системі післядипломного навчання
|
408
|
Решетова І.,
Решетов О. Досвід організаційно-педагогічної діяльності вчених рад
вітчизняних вищих педагогічних навчальних закладів (1958 – 1963 рр.)
|
414
|
Русіна Н., Люльчик В., Кийко Н., Петрова О. Формування дослідницьких компетенцій
майбутніх фахівців із землевпорядкування
|
422
|
Семанчина
В. Управлінська компетентність керівника загальноосвітнього навчального
закладу
|
430
|