- Випуск 17, 2008
- Випуск 19, 2009
- Випуск 21, 2010
- Випуск 23, 2011
- Випуск 25, 2012
- Випуск 27, 2013
- Випуск 29, ч. 1, 2014
- Випуск 29, ч. 2, 2014
- Випуск 29, ч. 3, 2014
- Випуск 31, 2015
- Випуск 1/33, 2015
[Зміст]{Contents} 308–313
Беднаж-Ґжибек Р. [Проблеми зміцнення здоров’я у популяризаторській діяльності Леона Копффа]{Promotion of Health in the Activity of Leon Kopff} 4–13
Завгородня Т., Стражнікова І. [Проблеми окремих напрямів виховання у науково-педагогічних дослідженнях Західного регіону України: історіографічний аспект]{Problems of education in educational research of the western region of Ukraine: historiographical aspect} 66–74
Зотова-Садило О. [Методологічні аспекти формування професійного ділового спілкування майбутніх фахівців економічного профілю]{Methodological Aspects of Professional Business Communication of Future Economists} 75–82
Ковальчук Т., Шиманчик М. [Виховання в контексті екзистенціального підходу як педагогічна проблема]{Education in the context of existential approach as a pedagogical problem} 101–110
Красінська І. [Абстиненція у виховній діяльності і поглядах Мечислава Kузновіча (1874 – 1945)]{Abstinence in the educational activity and ideas of Father Mieczysław Kuznowicz (1874 – 1945)} 111–122
Кусьпіт М. [Специфіка навчання і виховання студентів зі спортивними здібностями]{Specificity of the education and upbringing of students with aptitude for sports} 133–143
Левандовська-Кідонь Т., Скалбаня Б. [Інклюзивна освіта в польській системі освіти – аналіз і роздуми]{Inclusive education in the Polish
educational system – analysis and reflections} 144–154
Невмержицька О. [Аксіологічні ідеї у педагогічній думці доби Визвольних змагань (1917 – 1919)]{Axiological ideas in educational thought during the liberation movement (1917 – 1920)} 164–171
Окраса М. [«Бути» чи «мати»: почуття сенсу життя як індикатора дорослості]{«To be» or «to have» and the meaning of life as the indicator of adulthood} 172–183
Павленко В. [Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі]{Subject-to-Subject Interaction in the Educational Process in Poland} 184–195
Рогальська-Яблонська І. [Компетентнісний підхід як основа формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві]{Competence approach as a basis of socio-communicative competence of a personality in the early childhood} 204–211
Свйонтик О. [Виховання почуття відповідальності як прояву моральності]{Breeding the sense of responsibility as a manifestation of morality} 212–220
Стинська В. [Соціальна підтримка материнства й дитинства в Бельгії]{Social support of maternity and child welfare in Belgium} 228–235
Цвєткова Г. [Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності]{Axiological bases of preschool tutor training for educational activities} 244–254
Чепіль М. [Освітня діяльність Івана Филипчака: історіографія проблеми]{Ivan Fylypchak’s educational activities: historiography of the problem} 255–265
for multicultural learning} 266–274
[Реферати]{Abstracts} 275–303
[Наші автори]{Our authors} 304– 307
[Вимоги]{Requirements} 314–315
[Зміст]{Contents} 300–305
Білавич Г., Стамбульська Т. [Формування мовленнєвої культури як складник професіограми майбутнього вчителя]{Language culture creation as an element of the future teacher professiogram} 29–35
Восік-Каваля Д. [Самооцінка старшокласників та їх комунікативна активність]{Self-esteem and communication activity of secondary school students} 52–63
Вятровська А. [Аналіз мета-цінностей у жінок з анорексією і психічною булімією]{The analysis of metavalues of women with anorexia and bulimia nervosa} 64–73
Дєнічєва О. [Проблема вибору середнього навчального закладу (гімназії) в Австрії]{The problem of school choice in Austria} 84–91
Іванчук Сабіна. [До проблеми визначення рівнів вихованості основ культури споживання у дітей старшого дошкільного віку]{The problem of defining levels of consumption culture with older senior preschool children} 118–127
Карпенко О. [Опіка над дітьми як наукова проблема: міждисциплінарний підхід]{Child care as a scientific problem: an interdisciplinary approach} 138–144
Майєрек М. [Рівень самоцінності дітей, які активно займаються спортом]{The level of self-esteem at children actively practising sport} 164–172
Павлюк-Скшипек А., Вітек А. [Соціальна компетентність учнів з дислексією у контексті самооцінки]{The level of social competence of students with dyslexia in the context of self-esteem} 182–189
Плачинда Т. [Інтегративний підхід під час професійної підготовки майбутніх фахівців]{Integrative approach during the training of professionals} 190–198
Сливка Л. [Історико-філософські основи здоров’язбережувального виховання]{Historical and philosophical foundations of health education} 208–216
Стремецька В. [Принципи здійснення постпенітенціарного патронату у ХІХ – на початку ХХ ст.]{Principles of post-penitentiary patronage in the XIXth – early XXth century} 217–225
Строчук М. [Полікультурне виховання: культурно-історичний контекст]{Multicultural education: cultural and historical context} 226–235
Чепіль М. [Зміст виховної діяльності українських педагогів Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)]{The activities of Ukrainian Galician teachers (late XIX – early XX centuries)} 244–254
Шевцова Г. [Виховний потенціал жінки-матері в становленні майбутньої особистості]{Educational potential of mothers in the formation of the future personality} 255–264
[Реферати]{Abstracts} 265–295
[Наші автори]{Our authors} 296–299
[Вимоги]{Requirements} 306–307
[Зміст]{Contents} 350–355
Алексєєнко-Лемовська Л. [Вектори наукових досліджень у галузі дошкільної освіти]{Vectors of scientific research in the field of preschool education} 4–13
Білавич Г., Розман І. [Підручники Костянтина Лучаковського як досвід інтегрованого вивчення української та зарубіжної літератури]{Kostiantyn Luchakovskyi’s manuals as experience of integrative learning of Ukrainian and World literature} 14–22
Wiatrowska A. [Life orientation and preferences of meta values in women with anorexia and bulimia nervosa]{Життєва орієнтація і переваги мета-цінностей у жінок з анорексією і булімією} 33–43
Гавриш Н., Брежнєва О. [Засоби оптимізації засвоєння майбутніми педагогами теоретичних знань у процесі вивчення фахових дисциплін]{Optimization methods of mastering of the theoretical knowledge by future teachers in the course of studying of professional disciplines} 44–53
Dovgopolova G. [Development of american school organizational culture in the concept of «caring school community»]{Розвиток організаційної культури американської школи в концепції «турботливої громади»} 96–104
Dudak A. [Alternating custody as seen by fathers claiming custody of their child]{Альтернативна опіка як чинник реалізації права батька по догляду за дітьми} 105–117
Zięba B. [Metodą wychowawczą sprzyjającą właściwej socjalizacji]{Виховання як основа соціального становлення особистості} 118–125
Карпенко О. [Опіка і виховання безпритульних дітей у європейській педагогічній думці]{Foster care and guardianship of homeless children in european pedagogy} 126–134
Krasińska I. [Kształcenie żeńskiej służby domowej w świetle «Przyjaciela Sług» (1897 – 1918)]{Підготовка жіночої домашньої прислуги на сторінках «Przyjaciel Sług» (1897 – 1918)} 146–155
Майковська В. [Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу]{The organization of practical training of future specialists on the basis of contextual approach} 156–165
Мукан Н., Запотічна М. [Організація шкільної освіти дітей корінних народів Канади]{Schooling organization of aboriginal children in Canada} 177–185
Nowakowska I. [Intercultural education as a priority of modern education]{Міжкультурна освіта як пріоритетне завдання сучасної освіти} 186–196
Паласевич І. [Комунікативна компетентність вихователя дітей дошкільного віку]{The communicative competence of the preschool teacher} 220–229
Стремецька В. [Здійснення постпенітенціарного патронажу неповнолітніх у ХІХ − на початку ХХ ст.]{Implementation of a post-penitentiary patronage of minors in the ХІХth – early ХХth century} 249–259
Chwastyk-Kowalczyk J. [Polskie czasopisma pedagogiczne w Wielkiej Brytanii w XX i XXI wieku]{Польські педагогічні часописи у Великій Британії в ХХ і ХХ ст.} 269–280
[Реферати]{Abstracts} 313–343
[Наші автори]{Our authors} 344–349
[Вимоги]{Requirements} 356–357
[Зміст]{Contents} 324–329
Дудник Н. [Педагогічні ідеї Марії Монтессорі]{Maria Montessori educational ideas} 29–38
Карпенко О. [Європейський вимір модернізації вищої педагогічної освіти України]{A European dimension of higher pedagogical education in Ukraine and its modernization} 39–47
Ковальчук О., Потапюк Л. [Причини та передумови виникнення жіночого руху в Україні на прикладі жіночих товариств (друга половина XIX – початок XX століття)]{The causes and background of the womenʼs movement in Ukraine illustrated by womenʼs associations (second half of XIX – early XX century)} 60–70
Kostka-Szymańska M. [Cognitive development of school children – operational thinking in the norm and pathology]{Когнітивний розвиток школярів – операційне мислення у нормі й патології} 71–78
Лаптінова Ю. [Процес навчання англійської мови у групах з різним рівнем мовленнєвої підготовки]{Process of teaching English in groups with different levels of language background} 79–88
Манжелій Н., Вашак О. [Становлення і розвиток навчально-виховних комплексів: ретроспективний аналіз]{Formation and development of educational-breeding complexes: retrospective analyses} 98–108
Невмержицька О. [Реалізація аксіологічних ідей у вітчизняному освітньому просторі першої половини ХІХ ст.]{Realization of axiological ideas in the national educational space in the first half of the 19th century} 109–117
Оршанський Л., Івах С. [Проблеми та напрями модернізації вітчизняної вищої освіти]{Problems and ways of modernization of national educational system} 118–128
Прокопів Л. [Особливості підтримки й функціонування малих шкіл Польщі]{Peculiarities of support and operation of small schools in Poland} 145–155
Ревть А. [Освітні орієнтації дорослих людей]{Educational guidelines for adults} 164–171
Rogozińska K. [Educational aspect of «Młoda Muzyka» periodical (1908 – 1919)]{Освітній вимір часопису «Młoda Muzykа» (1908 – 1919)} 172–179
Sanecki G. [Earlier and present-day migratory movements of Polish people]{Міграційні процеси у Польщі: минуле і сьогодення} 180–188
Sławiński P. [Uwagi na marginesie zmian w ramach europejskiej strefy edukacji wyższej]{Проблеми у контексті змін у межах європейського простору вищої освіти} 189–196
Стинська В. [Соціальна політика підтримки материнства й дитинства у Франції]{Social policy of support motherhood and childhood in France} 218–229
Tychmanowicz A. [Personality traits and personal values in Polish students]{Особистісні риси та цінності польських студентів} 230–239
Федорович А. [Форми підготовки фахівців дошкільної освіти в Україні (початок ХХ ст.)]{The forms of preparation of specialists of preschool education in Ukraine (beginning of ХХ century)} 240–251
Hajkowska M. [Old age of home teachers in the Kingdom of Poland 1815 – 1915]{Стара генерація домашніх учителів у Польщі 1815 – 1915} 252–258
Janicka-Panek T. [Teaching learners with dyslexia in junior high school of Poland]{Навчання учнів з дислексією у середній школі Польщі} 277–286
[Реферати]{Abstracts} 287–319
[Наші автори]{Our authors} 320–323
[Вимоги]{Requirements} 330–331
[Зміст]{Contents} 9–14
Ashytok N. [Methodological approaches to studying educational work with children]{Methodological approaches to studying educational work with children} 15–25
Безсонова О. [Типологічні характеристики до портрета педагога-наставника молодих вихователів]{Typological characteristics to the portrait of the teacher-tutor of the young educators} 26–37
Wierzejska J. [New research areas and research problems in labor pedagogy]{New research areas and research problems in labor pedagogy} 74–83
Vovk Y., Vovk L. [The structure of the gender culture of junior schoolchildren]{The structure of the gender culture of junior schoolchildren} 84–95
Воронова Н. [Духовність як професійна якість майбутнього фахівця-культуролога]{Spirituality as a professional quality of the future specialist-culturologist} 96–104
Демчук Т., Ковальчук Т. [Теоретические основания модели формирования готовности студента к здоровьесозидающей деятельности]{Theoretical foundations of the students’ readiness formation model for health-strengthening activities} 131–144
Жуковський В., Галецький С. [Особливості сучасного дистанційного навчання: потенціал та нові можливості використання]{Features of modern distance education: potential and new use of opportunity} 154–165
Коберник О. [Виховання в учнів ціннісного ставлення до інших людей]{Educating a value attitude to other people in secondary school students} 179–192
Kobylianska L., Matiichuk K. [Peculiarities of teaching English as a foreign language in the process of professional preparation of future specialists by means of independent learning]{Peculiarities of teaching English as a foreign language in the process of professional preparation of future specialists by means of independent learning} 193–207
Orshanskyi L., Kotyk I. [European values as landmarks for Ukrainian students]{European values as landmarks for Ukrainian students} 255–266
Rogozińska K. [Aksjologiczny wymiar edukacji muzycznej w kształceniu studentów]{Axiological dimension of music education in the schooling of students} 267–276
Stetsko I., Yurczyszyn T. [Teoretyczne uzasadnienie organizacyjnie-pedagogicznych warunków wychowania altruistycznego]{Theoretical foundations of organizational and pedagogical conditions of altruistic education} 277–290
Стеченко О., Линовицька О. [Формування особистості педагога вищої медичної школи в умовах євроінтеграції]{Formation of the personality of the teacher of higher medical school in the conditions of European integration} 291–306
Цвєтаєва О., Знанецька О. [Фонетичні складності англійської мови у студентів немовних спеціальностей]{Phonetic difficulties of the English language for students of non-linguistic specialties} 340–351
Chepil M. [I. Fylypchakʼs creative output in the modern educational system]{I. Fylypchakʼs creative output in the modern educational system} 352–361
[Зміст]{Contents} 9–12
Алексєєнко-Лемовська Л. [Методична компетентність вихователів закладів дошкільної освіти як складова професійної компетентності]{Methodological competence of educators at pre-school educational institution as a component of professional competence} 13–26
Бабкіна М. [Громадянське виховання молоді навчально-методичними засобами]{Youth civic education through educational and methodological means} 27–39
Бoрохвіна Т. [Проблема інклюзивної освіти у педагогічній теорії та практиці]{The problem of inclusive education in pedagogical theory and practice} 50–61
Гірняк С., Луців С. [Теоретико-методологічні основи формування навички письма в учнів сучасної початкової школи]{Theoretical-methodological bases of formation of hand-writing in schoolers of the modern elementary school} 62–72
Кузьменко В., Куценко І. [Нормативно-правове забезпечення моніторингу навчальних досягнень студентів морських закладів освіти на початку ХХІ ст.]{Regulatory and legal framework for monitoring achievements of students of marine educational institutions in the beginning of the XXI century} 160–171
Marzec B. [Przedszkola niepubliczne a kształtowanie sieci przedszkoli w Polsce]{Non-public kindergartens and development of nursery schools in Poland} 172–184
Maksimuk L., Levonyuk L. [The role of educational technologies in the process of professionally-oriented foreign languages teaching]{The role of educational technologies in the process of professionally-oriented foreign languages teaching} 185–199
Невмержицька О. [Проблеми підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища]{Problems of preparation of future teachers for work in the conditions of inclusive educational environment} 200–210
Sokol M. [The conceptual analysis of the concept «education»]{The conceptual analysis of the concept «education»} 224–236
[Зміст]{Contents} 9–12
Ковальчук Т., Вишняков Р. [Теоретические и методические аспекты использования кейс-технологии в профессиональной подготовке будущих педагогов]{Theoretical and methodical aspects of case technology use in professional training of preservice teachers} 27–42
Yankovych O., Binytska K. [Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren]{Preparation of future masters of elementary education to the formation of a successful personality of junior schoolchildren} 43–56
Kuzmenko V., Prymakova V. [Postgraduate training of primary school teachers through the forming of the pupils’ scientific picture of the world]{Postgraduate training of primary school teachers through the forming of the pupils’ scientific picture of the world} 57–67
Czepil M., Revt A. [Interaction of ethnic tolerance and certain personality traits]{Interaction of ethnic tolerance and certain personality traits} 68–80
Noskova M.,Havryliuk M. [Organizational and pedagogical conditions for teachers’ readiness formation to use information technologies and distant learning]{Organizational and pedagogical conditions for teachers’ readiness formation to use information technologies and distant learning} 81–93
Maksimuk L., Levonyuk L. [Formation of language personality in the pedagogical discourse in Belarus]{Formation of language personality in the pedagogical discourse in Belarus} 94–104
Nevmerzhytska O. [Familiarizing preschool children with the «Child in Society» educational profile in modern realities]{Familiarizing preschool children with the «Child in Society» educational profile in modern realities} 105–115
Prokopiv L., Stynska V. [Development strategies of pedagogy of partnership in educational process of small schools in Ukraine and abroad: a comparative aspect]{Development strategies of pedagogy of partnership in educational process of small schools in Ukraine and abroad: a comparative aspect} 116–130
Perkhailo N., Rozhko-Pavlyshyn T. [Optimization of cooperation between social work specialists and pedagoges of pre-school educational establishments]{Optimization of cooperation between social work specialists and pedagoges of pre-school educational establishments} 131–145
Hirnyak S., Lutsiv S. [School theater in educational institutions of Ukraine in the XVII – XVIII сenturies]{School theater in educational institutions of Ukraine in the XVII – XVIII сenturies} 146–157
Karpenko O. [Hermann Gmeiner – the founder of SOS-Children’s Village]{Hermann Gmeiner – the founder of SOS-Children’s Village} 158–172
Pryshlyak O., Lupak N. [Intercultural competence in foreign language teaching]{Intercultural competence in foreign language teaching} 185–200
Bera S. [Professionalizacia pilota wojskowego: dyskurs społeczno-pedagogiczny]{Professionalization of a military pilot: a socio-pedagogical discourse} 229–238
[Зміст]{Contents} 9–12
Kobernyk O., Osadchenko I. [Personally oriented model of education and teachers’ readiness for its implementation (Ukrainian experience)]{Особистісно орієнтована модель виховання та готовність педагогів до її реалізації (український досвід)} 13–26
Kobrii O., Yatsiv O [Pedagogical conditions for young people’s consciousness formation in the creative heritage of M. Shlemkevych]{Педагогічні умови становлення світогляду молодих людей у творчій спадщині М. Шлемкевича} 38–49
Sliusarenko N., Sultanova N. [Periodisation of children’s social education in Ukrainian boarding schools (1956 – the early XXI century)]{Періодизація розвитку соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України (1956 – початок ХХІ ст.)} 50–63
Yankovych O., Prymakova V. [Preparation of teachers in Ukraine’s postgraduate education institutions on organization of inclusive school education]{Підготовка вчителів у закладах післядипломної освіти України до організації інклюзивної форми навчання учнів} 77–87
Dudnyk N., Sviontyk O. The use of pedagogical system of Maria Montessori in Ukrainian education]{Використання педагогічної технології М. Монтессорі в українській освіті} 88–99
Kotlarska-Michalska A. [Ukryte problemy społeczne – ich przyczyny i specyfika w Polsce]{Concealed social problems – their causes and specific features in Poland} 100-119
Stynska V., Prokopiv L. [The origin of socio-pedagogical support of motherhood and childhood in Ukraine (1905–1918)]{Зародження соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (1905–1918 рр.)} 120–131
Krasińska I. [Szkolnictwo, wychowanie i opieka na łamach «Gazety Domowej» (1904–1906)]{Education, upbringing and care on the bands «Home Newspaper» (1904–1906)} 132–148
Pahuta M. [Work as an axiological category]{Праця як аксіологічна категорія} 149–160
Palasevych I., Bereza S. [Content and means of teenager՚s aesthetic education during extra-curricular activities]{Зміст і засоби естетичного виховання підлітків у позакласній роботі} 177–188