Методична робота

Оновлено: 1 Жовтень, 2018

Пропедевтична практика – старт до успіху 2019

10 – 11 грудня 2019 року на факультеті початкової та мистецької освіти відбулася звітна конференція за результатами проходження пропедевтичної практики студентами ІІІ – ІV курсів. Основний час практикантів регламентовано завданнями зі спостереження та аналізу педагогічного процесу у школі; ознайомлення з документацією класовода; участь студентів у тематичних семінарах та тренінгах. У вигляді відеозвітів, презентацій студенти-практиканти обмінювалися …

Переглянути сторінку »

Вшанування Дня Гідності та Свободи і пам’яті жертв Голодомору на факультеті – 2019

22 листопада 2019 року до Дня Гідності та Свободи і Дня пам’яті жертв Голодомору на факультеті традиційно відкрилася виставка творчих робіт студентів спеціальності та спеціалізації «Образотворче мистецтво», які виконані під керівництвом викладачів кафедри культурології та мистецької освіти – доцента Михайла Сидора, старших викладачів Жанни Ясеницької та Галини Савчин. В експозиції виставки представлені малюнки і плакати, …

Переглянути сторінку »

Випускниця факультету Ольга Ісупова ділилася досвідом роботи

15 листопада 2019 року на факультеті початкової та мистецької освіти відбулася цікава зустріч другокурсників із колишньою студенткою факультету Ольгою Ісуповою на запрошення викладача кафедри філологічних дисциплін та методики їх викладання у початковій школі Оксани Скварок. Гостя під час лекції з курсу «Каліграфія» поділилася своїм досвідом роботи у клубі «Дзиґа» міста Трускавець з дітками дошкільного та …

Переглянути сторінку »

На факультеті початкової та мистецької освіти відбувся семінар-тренінг «НУШ – школа дієвої демократії» – 2019

23 квітня 2019 року доценти Ірина Садова, Наталія Муляр та Оксана Жигайло провели семінар-тренінг «НУШ – школа дієвої демократії» для викладачів факультету початкової та мистецької освіти. Метою проведення заходу було обговорення питань демократичного врядування, цінностей і принципів освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини. Учасники окреслили можливості реалізації діяльнісного підходу щодо формування громадянської …

Переглянути сторінку »

Лекція-візуалізація «Інноваційні підходи до застосування частково-предметних педагогічних технологій у початковій школі» на факультеті початкової та мистецької освіти

Як результат пошуку нових можливостей реалізації принципу наочності у вищій школі 24 квітня 2019 року зі студентами ІV курсу факультету початкової та мистецької освіти було проведено нетрадиційну лекцію-візуалізацію з навчальної дисципліни «Педагогічні технології у початковій школі» на тему «Інноваційні підходи до застосування частково-предметних педагогічних технологій у початковій школі» (лектор – кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач …

Переглянути сторінку »

Пізнавальні практичні заняття на факультеті початкової та мистецької освіти – 2019

Перший день квітня 2019 року на факультеті початкової та мистецької освіти розпочався з цікавих та пізнавальних зустрічей для учнів дрогобицької школи І-ІІІ ст. № 1 імені Івана Франка. До нас завітали учні 2-А класу (кл. керівник – Л.І. Довжанська) та 3-Б класу (кл. керівник – О.В. Кец). Вони стали учасниками майстер-класів із живопису та хореографії, …

Переглянути сторінку »

Зустріч з учителем першого класу Нової української школи на факультеті початкової та мистецької освіти – 2019

27 березня 2019 року на факультеті початкової та мистецької освіти відбулася цікава зустріч з учителем першого класу Нової української школи у Медвежанському НВК імені Михайла Біласа Лілією Миколаївною Тиновською. Метою зустрічі було обговорення завдань реформи Нової української школи та її реалізація на практиці. Лілія Миколаївна провела для студентів та викладачів факультету майстер-клас, розповіла про особливості …

Переглянути сторінку »

«Педагогічна практика: результати та перспективи» – 2019

28 березня 2019 року на факультеті початкової та мистецької освіти відбулася звітна конференція за результатами проходження педагогічної практики студентами ІV курсу. У вигляді відеозвітів та презентацій студенти-практиканти обмінювалися яскравими враженнями, досвідом, пропозиціями, ідеями, ділилися проблемами. За час проходження педагогічної практики студенти проявили високий професіоналізм, педагогічну майстерність у демонстрації сучасних методик Нової української школи. Отже, проаналізувавши …

Переглянути сторінку »

Бінарна лекція у Лабораторії педагогічних інновацій у початковій школі – 2019

28 березня 2019 у науково-дослідній Лабораторії педагогічних інновацій у початковій школі було проведено бінарну лекцію, присвячену 80-ій річниці від дня створення Карпатської України та 145-ій річниці від дня народження Президента цієї республіки Августина Волошина (лектори: кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Надім’янова; кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки та методики початкової освіти Лілія Стахів). Студенти …

Переглянути сторінку »

Майстер-класи

Переглянути сторінку »

Пропедевтична практика на факультеті – 2018

На факультеті початкової та мистецької освіти з 2018 – 2019 н.р. вперше запроваджено пропедевтичну практику для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Мета пропедевтичної практики – закріплення та поглиблення теоретичних знань, отриманих студентами в процесі вивчення дисциплін професійної підготовки, формування професійних компетенцій майбутніх учителів початкової школи, розвитку внутрішньої установки на педагогічну професію. Під час проходження …

Переглянути сторінку »

Тиждень математики – 2018

Традиційно у травні на факультеті початкової та мистецької освіти відбувається «Тиждень математики», в рамках якого кафедра математики, інформатики та методики їх викладання у початковій школі провела конкурс тематичних стінівок математичного змісту, які виготовили студенти усіх груп II (магістерського) рівня вищої освіти денної форми навчання. На практичних заняттях із дисципліни «Формування геометричної складової предметної математичної компетентності …

Переглянути сторінку »

Тренінги

Переглянути сторінку »

“МЕТОДИЧНА ЯРМАРКА” НА ФАКУЛЬТЕТІ ПОЧАТКОВОЇ ТА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Одним із ключових завдань Нової української школи (НУШ) є формування та розвиток вмінь чотирьох К:  Колаборація, Креативність, Комунікація та Критичне мислення. Згідно з Концепцією НУШ модернізація освітнього процесу повинна відбуватися на основі впровадження діяльнісного, інтегрованого та проектного навчання, що зумовлює пошук нових підходів, форм та методів фахової підготовки майбутнього вчителя початкових класів, зокрема з англійської …

Переглянути сторінку »

Лепбук – інноваційний підхід до формування креативної особистості школяра в умовах Нової української школи – 2018

Сьогодні система початкової освіти зазнає суттєвих змін. Важливим аспектом освіти є «навчити вчитися самому». У зв’язку з цим перед педагогами стоїть завдання пошуку нестандартних форм взаємодії з вихованцями. Одним із перспективних методів, які сприяють вирішенню цієї проблеми, є лепбук.  Лепбук – інтерактивна папка для дітей та особлива організація навчального матеріалу на певну тему. На факультеті …

Переглянути сторінку »